پرونده مسکن مهر سال آینده بسته خواهد شد

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: پرونده مسکن مهر با همکاری تمامی دستگاه‌ها برای تکمیل انشعابات در سال آینده بسته می‌شود.

علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در گفتگو با خبرنگار روزمرگی اقتصاد با بیان اینکه طی دو سال گذشته بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید ساخته و تحویل متقاضیان داده شد گفت: ۱۰ هزار واحد از آن در پردیس بوده است که بخش عمده مراحل محوطه سازی این واحدها هم به اتمام رسیده است.

وی افزود: به دلیل محدودیت‌های مالی دستگاه‌های خدمات رسان با مشکلات و موانعی برای تکمیل این پروژه‌ها مواجه بودیم اما در پروژه‌های شهرهای جدید بخشی از زیر ساخت‌های تعهدات شهری را اجرا کردیم. سعی کرده‌ایم در پروژه‌های مسکن مهر که مشکل گاز شهری وجود داشت بخشی از آنها را برطرف کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بیان کرد: با توجه به اینکه اجرای این پروژه‌ها در سنوات گذشته بر اساس استانداردهای قدیم تهیه و اجرا شده بود بسیاری از این موارد باید استانداردهایشان را نظام مهندسی تایید می‌کرد بنابراین هماهنگی در این خصوص با نظام مهندسی صورت گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: به دلیل درخواست‌های مکرر بسیاری از متقاضیان که تقاضا داشتند که واحدهای خود را دریافت کنند و وسایل را آنجا قرار دهند تا هماهنگی‌های لازم انجام شود و با توجه به شرایط سخت متقاضیان علی رقم نصفه کار بودن، واحدها را تحویل می‌دادیم تا بخشی از مشکلات برطرف شود.

جعفری با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات مسکن مهر به دلیل عدم تکمیل انشعابات است گفت: جلسات بسیار زیادی در این حوزه برگزار کردیم و امیدواریم این انشعابات هرچه سریعتر تکمیل شود تا امکان بهره برداری از آنها فراهم شود.
وی تصریح کرد: امیدواریم یک بسته ده هزار واحدی را تا پایان سال افتتاح و تحویل دهیم و با پیگیری‌های صورت گرفته از دستگاه‌های خدمات رسان بتوانیم جشن پایان مسکن مهر را در پایان سال آینده برگزار کنیم.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود