برترین‌های هفته در بورس کالا

آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالا نشان می دهد در هفته منتهی به ۸ دی ۳۹۳ شرکت محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۲ میلیون و ۷۴۸ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۶.۲ هزار میلیارد تومان منتهی شد.

بورس کالای ایران برترین‌های بورس کالا در هفته منتهی به ۸ دی را براساس ارزش فروش شرکت‌ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

ملی صنایع مس ایران (فملی) با ثبت معامله ۵ هزار و ۹۱۸ تن مس کاتد، مس مفتول، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گرن بها به ارزش یک هزار و ۹۳۳ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

فولاد خوزستان (فخوز) با فروش ۸۸ هزار و ۱۲۰ تن شمش بلوم، تختال و آرگون به ارزش یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان، دوم شد.

فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با فروش ۴۹ هزار و ۲۵۰ تن ورق گرم خودرو، ورق رنگی، ورق گالوانیزه و آرگون به ارزش یک هزار و ۶۲۱ میلیارد تومان، سوم شد.

پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ثبت معامله ۸۰ هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سنگین به ارزش یک هزار و ۹۳ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

سنگ هن گهرزمین (کگهر) با فروش ۲۴۰ هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و ۶۸ میلیارد تومان پنجم شد.

معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ثبت معامله ۱۷۲ هزار و ۲۷۵ تن کنسانتره و گندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش یک هزار ۱۷ میلیارد تومان، ششم شد.

ذوب آهن اصفهان (ذوب) با فروش ۴۳ هزار و ۴۶۸ تن شمش بلوم؛ تیرآهن، میلگرد و ناودانی به ارزش ۹۳۶ میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

پالایش نفت اصفهان (شپنا) نیز با ثبت معامله ۷۳ هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله به ارزش ۸۱۷ میلیارد تومان هشتم شد.

پالایش نفت تهران (تندگویان) ۵۱ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین و سبک و گوگرد گرانوله به ارزش ۷۰۹ میلیارد تومان فروخت نهم شد.

معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با فروش ۱۱۷ هزار تن گندله سنگ آهن و ثبت ارزش ۵۴۸ میلیارد تومان دهم شد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود