الحاق ۶۰۰ هکتار اراضی به شهر پرند

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: با تمامی سوداگران و دلالانی که اقدام به انتشار آگهی‌های تقلبی خرید وفروش مسکن ملی کنند برخورد می‌شود.

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار روزمرگی اقتصاد، با بیان اینکه  هیچ یک از امتیازهای مسکن ملی و یا نهضت ملی مسکن قابل خرید و فروش نیستند گفت: در استان تهران ۳هزار پروژه مسکن ملی داریم که پیشرفت فیزیکی آنها به ۸۵ درصد رسیده و اجرای این پروژه‌ها در دولت قبل آغاز شده بود. در این پروژه‌ها هم عرصه و عیان از یکدیگر جدا است بنابراین امکان خرید و فروش آنها وجود ندارد.

او افزود: بسیاری از پروژه‌ها دارای عرصه ۹۹ ساله هستند که هنوز سندی برای آنها صادر نشده است بنابراین امکان فروش آنها وجود ندارد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران با بیان اینکه روند تامین زمین در استان تهران بسیار خوب است گفت: در برخی از شهرها مانند پرند با کمبود زمین روبرو بودیم که با الحاق ۶۰۰ هکتار اراضی در این شهرها حدود ۳۰ هزار پروژه را آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: روند الحاق اراضی در برخی از شهرها با مشکل مواجه بود که سعی کرده‌ایم با همکاری فرمانداران و سایر اعضای شورای شهر بتوانیم اراضی مورد نیاز را تامین کنیم.

جنتی گفت: در صورتی که متقاضیان بتوانند آورده‌های خود را به موقع پرداخت کنند پیامک حذف و یا جریمه برای آنها ارسال نمی‌شود.

او گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها از طریق  واریز آورده برای متقاضیان امکان پذیر است.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود