حباب قیمتی در پروژه‌های مسکن مهر پردیس شکسته شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با شناسایی دلالان و سوداگران در شهر جدید پردیس توانستیم حباب قیمتی را شکسته و قیمت واحدهای مسکن مهر را کاهش دهیم.

خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار روزمرگی اقتصاد با بیان اینکه نظارت دقیقی بر تمامی  مشاوران املاک در شهر جدید پردیس وجود دارد گفت: در حال حاضر این اقدام باعث شده که دلالان و سوداگران در شهر جدید پردیس کاهش پیدا کند و همین امر باعث می‌شود که تعداد  واحدهای خالی از سکنه کاهش یابد.

او افزود: همچنین بخش زیادی از واحدهای مسکن مهر در پردیس خالی است. همین خالی بودن آنها به دلیل وجود دلالان و سوداگران است.

محبت خواه با اشاره به اینکه تا به امروز بیش از ۴۰۰ مشاور املاک متخلف   شناسایی شده‌اند گفت: علاوه بر این اقدام ما پیمانکاران متخلف را هم شناسایی و آنها را هم برکنار کرده‌ایم.  

وی افزود: در ابتدای نیمه دوم امسال ۱۰ هزار واحد مسکن مهر را به متقاضیان تحویل داده‌ایم. امیدواریم تا پایان سال و در صورت همکاری بهتر پیمانکاران تا پایان دهه فجر ۷ هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل دهیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار کرد: در حال حاضر تمامی پروژه‌ها تکمیل شده و تنها برخی از زیر ساخت‌های آن از جمله آب و برق آنها باقی مانده است.

وی گفت: این  اقدامات باعث شده که قیمت واحدهای مسکن مهر و سایر پروژه‌های خود مالکی با کاهش روبرو شود.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود