تکمیل ۶۶۰ پروژه نهضت ملی مسکن در تهران

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: هیچ پروژه نهضت ملی مسکن بدون تجهیزات زير بنایی بخ بهره برداری نمی رسد و تا به امروز ۶۶۰ پروژه در مرحله تکمیل زير ساخت است‌

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار روزمرگی اقتصاد با بیان اینکه در  حال حاضر روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تهران مناسب بوده و ما شاهد تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستیم گفت: سرعت اجرای کار خوب است اما برای پیشرفت پروژه باید بتوانیم منابع مالی بیشتری به پروژه‌ها تزریق کنیم چراکه  سازندگان با توجه به کم بودن پروژه انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت ندارند. سازندگان از ادامه پروژه پرهیز می‌کنند چراکه منابع مالی لازم وجود ندارد  و از منابع داخلی خود شرکت‌ها به این پروژه‌ها تزریق شده است.

وی افزود: در شرایط کنونی برای تزریق آورده‌های متقاضیان سعی کرده‌ایم پیامک‌های را در قالب هشدار یه متقاضیان ارسال کنیم تا آنها  بتوانند آورده‌های خود را تکمیل کنند. اگر متقاضیان ۴۰ تا ۸۰ میلیون تومان خود را پرداخت نکنند حذف خواهند شد. تا به امروز متقاضی‌ای حذف نشده است.

وی افزود: ۶۶۰ پروژه در پاکدشت در مرحله اتمام است و به زودی به بهره برداری می‌رسد. تنها باید زیرساخت‌های آنها از جمله آب، برق و گاز تکمیل شود تا به بهره‌برداری برسد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود