آیا زور دولت برای تکمیل نهضت ملی به بانک‌ها می‌رسد؟

در حالی که دولت سعی می‌کند هرچه سریعتر پروژه های نهضت ملی مسکن را تکمیل کند به دلیل آنکه بانک ها اقدام به پرداخت تسهیلات نمی کنند زور دولت به متقاضیان از طریق پیامک های تهدید آمیز می رسد.

بررسی‌های میدانی حاکی از آن است که پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن کند شده و   متقاضیان همچنان چشم انتظار  هستند. این در حالیست که هر هفته برای بسیاری از متقاضیان پیامک‌های هشدار  مبنی بر تکمیل آورده ارسال می‌شود.

در حالی که مسئولان دولتی و مسکنی اعلام می‌کنند که به هیچ عنوان متقاضی حذف نخواهد شد و تنها به انتهای لیست می‌روند اما چندی پیش مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفته بود که این آخرین تهدید پیامکی برای متقاضیان است.

وی گفته بود: پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم انتظار  تکمیل آورده متقاضیان است. تنها ۳۲۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن تسهیلات دریافت کرده‌اند.

این آمارها حاکی از  آن است که همکاری بسیاری از بانک‌ها در حوزه مسکن کم رنگ است. در حال حاضر با وجود تاکید رئیس جمهور به پرداخت تسهیلات ساخت و همچنین قانون جهش تولید مسکن بانک‌ها از این موضوع تمکین  نکرده‌اند.

متقاضیان باید هر چند ماه یک بار ۴۰ میلیون تومان پرداخت کنند. متقاضیان در مجموع باید حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت کنند، در نتیجه  بسیاری از انها به دلیل عدم تکمیل آورده در مدت زمان کوتاه مجبور به انصراف می‌شوند.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود