کمبود اراضی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن جدی تر شد

در حالی که دولت وعده تحویل یک میلیون واحد مسکونی در شهرهای مختلف را داده بود بسیاری از پروژه ها با کمبود زمین مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار روزمرگی اقتصاد در حالی که دو سال از طرح بزرگ نهضت ملی مسکن در کشور می گذرد و بسیاری از متقاضیان در شهرهای مختلف اقدام به ثبت نام در این طرح کرده‌اند، خبرهای خوبی از این طرح در شهرهای مختلف به گوش نمی رسد این در حالیست که دولت پیش از این وعده داده بود هر سال یک میلیون واحد مسکونی به بهره برداری خواهد رسید اما به نظر می رسد بعد از گذشت بیش از دوسال این طرح همچنان در مرحله کلنگ زنی و تامین زمین باقی مانده است.

به گفته بسیاری از متقاضیان مسکن با وجود آنکه بخش زیادی از مبالغ پروژه های نهضت ملی مسکن  را پرداخت کرده‌اند هنوز پروژه تامین  زمین نشده و یا در مرحله کلنگ زنی است.

خلیلی یکی از متقاضیان نهضت ملی مسکن در گفت وگو با خبرنگار روزمرگی اقتصاد گفت: من برای نهضت ملی مسکن در پرند ثبت نام کرده ام اما بعد از گذشت دو سال هیچ خبری از ارسال پیامک برای تکمیل پرونده و یا تکمیل مراحل ثبت نام نیست.

 غلامی یکی دیگر از متقاضیان نهضت ملی مسکن گفت: در طول یک سال گذشته حدود ۱۵۰ میلیون تومان برای تکمیل آورده پروژه نهضت ملی مسکن در پاکدشت پرداخت کرده ام و بخش زیادی از طلاهای همسرم را فروخته ام اما همچنان اعلام می‌کنند که اگر مبالغ خود را تکمیل نکنید حذف خواهید شد این در حالیست که تا به امروز حتی پروژه یک طبقه هم پیشرفت نکرده است.

به گفته صیادی مدیر عامل شرکت عمران پرند بخش زیادی از پروژه های نهضت ملی مسکن در پرند از لحاظ تامین زمین با مشکل مواجه هستند و دولت در حال تلاش برای تکمیل و الحاق اراضی است.

 جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران هم در این خصوص پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای استان تهران گفته است بسیاری از پیمانکاران از لحاظ تامین مالی با توجه به افزایش قیمت با مشکل مواجه شده اند و در بسیاری از شهرها هم با کمبود زمین مواجه هستیم بنابراین باید متقاضیان در این شرایط برای تکمیل آورده های خود همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم هرچه سریعتر پروژه ها را به اتمام برسانیم.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود