متقاضیان متخلف نهضت ملی مسکن حذف خواهند شد

با توجه به اینکه بعد از گذشت دو سال هنوز متقاضیان آورده‌های خود را تکمیل نکرده‌اند روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن کُند پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار روزمرگی اقتصاد، دولت تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن را در دستور کار خود قرار داده اما هنوز بسیاری از متقاضیان آورده‌های خود را تکمیل نکرده‌اند و همین امر باعث شده است که روند اجرای پروژه‌ها کُند پیش رود. از سوی دیگر با توجه به اینکه بسیاری از سازندگان تصور می‌کردند بخشی از پروژه‌ها با پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیون توسط بانک‌ها تکمیل شود، عدم پرداخت این تسهیلات و کوتاهی بانک‌ها باعث شده که تمامی برنامه‌های دولت در اجرای نهضت ملی مسکن با مشکل مواجه شود.

با توجه به اینکه این روند کُند پیش می‌رود آورده متقاضیان هر روز کمتر می‌شود چراکه انگیزه برای پرداخت وجود ندارد.

البته در این بین متقاضیانی که آورده‌های خود را تکمیل کرده و نیمی از مبالغ را پرداخت کرده بودند با مشکلات زیادتری روبرو شده‌اند چراکه به دلیل عدم واریز سایر متقاضیان پروژه پیشرفت نمی‌کند در نتیجه این افراد هم با پروژه نیمه کاره روبرو شده‌اند.

جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران به خبرنگار ما گفت: دیگر فرصتی به متقاضیانی که آورده خود را تکمیل نمی‌کنند نمی‌دهیم. تمامی افرادی که آورده خود را بعد از چندین پیامک تکمیل نکنند حذف خواهند شد.

وی افزود: این آخرین التیماتوم به متقاضیانی است که همکاری نمی‌کنند. اگر قبل از این به انتهای لیست  منتقل می‌شدند اما بعد از این حذف خواهند شد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود