قلع و قمع پیمانکاران کم کار از پروژه‌های مسکن مهر

با توجه به حضور چند ساله پیمانکاران کم کار در پروژه های مسکن مهر در شهرهای جدید امسال مسئولان تصميم به برکناری آنها کردند.

دولت بر تکمیل واحدهای مسکن مهر در تمامی شهرها تاکید دارد اما آمارها حاکی از  آن است که امسال این واحدها به دست متقاضیان نمی‌رسد.

تعداد زیادی از واحدها در شهرهای جدید از جمله پردیس و پرند باقی مانده است که علت اصلی آن کم کاری پیمانکاران است.

خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت وگو با خبرنگار روزمرگی اقتصاد با بیان اینکه  تمامی پیمانکاران کم کار را برکنار کرده و در حال حاضر قراردادهای جدیدی که برای امسال منعقد شده است به صورت ۱۲ ماه و یا ۱۴ ماه است گفت: به صورت کامل تمامی روند اجرای پروژه‌ها توسط شرکت عمران رصد می‌شود و به هیچ عنوان اجازه کم کاری و یا کند شدن روند اجرای پروژه‌ها را نمی‌دهیم.  

او اظهار کرد: برخی از پروژه‌ها ۱۰ سال همچنان در بخش خاک مانده‌اند و هیچ پیشرفتی نداشته‌اند. با استفاده از ظرفیت پیمانکاران جدید روند اجرای ساخت را دو برابر خواهیم کرد.  

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس یادآور شد: امیدواریم امسال با قراردادهای سفت و سختی که منعقد کرده‌ایم باقی مانده پروژه‌ها که حدود ۷ هزار واحد است را به مرحله نازک کاری و فنداسیون برسانیم.

محبت خواه افزود: دوره پیمانکاران کم کار گذشته و دیگر به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد سازندگان فاقد صلاحیت وارد روند اجرای پروژه‌ها شوند و از این پس تنها از ظرفیت سازندگان و پیمانکاران که صلاحیت آنها توسط دولت تایید شده باشد استفاده می‌شود.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود