وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی بازار مسکن و اجاره منتظر تصویب قانون نمانده است

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تسریع در اهدای زمین نهضت ملی و تقویت نظارت بر بازار مسکن گفت: نظارت بر بازار مسکن و ساماندهی آن با انواع راهکارها در حال انجام است.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای مسکن پس از شنیدن گزارش روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور، بر نظارت بیشتر و موثرتر بر بازار مسکن تاکید کرد و گفت: تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌ کردن ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان، امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا همه معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند.

بذرپاش با تاکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی بازار مسکن و اجاره منتظر تصویب و ابلاغ قانون ساماندهی و بازار اجاره نمانده است، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی به منظور ساماندهی بازار اجاره و مسکن اقدامات خود را در این بخش انجام می‌دهد و در عین حال پیگیر تصویب این قانون نیز هست.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: اجرای نهضت ملی مسکن و تکمیل و تحویل واحدها در سال جاری تسریع شده و باید این روند تداوم داشته باشد تا تعهد دولت سیزدهم در بخش مسکن محقق شود.


 

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود