نتایج نهایی اولویت‌بندی متقاضیان خودروهای برقی وارداتی چه زمانی اعلام‌می‌شود؟

مدیر سامانه یکپارچه خودروها از اعلام نتایج کاملِ اولویت‌بندی متقاضیان خودروهای برقی وارداتی تا پایان روز شنبه‌ ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه خودروها در گفت‌وگویی از اعلام کامل نتایج اولویت‌بندی متقاضیان خودروهای برقی وارداتی از روز شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: از عصر روز گذشته (پنجشنبه)، نتایج برای برخی از متقاضیان قابل رویت شده است اما نتایج کامل (برای همه شرکت‌کنندگان) مشخص نشده و سایت به حالت به روزرسانی بازگشت. 

وی تصریح کرد: این فرآیند اعلام نتایج تا روز شنبه تکمیل می‌شود و نتایج نهایی اولویت‌دهی، تا پایان روز ۱۹ خرداد ماه مشخص خواهد شد.

تقدسی با بیان اینکه متقاضیان در سه دسته تقسیم، خواهند شد، تصریح کرد: دسته اول متقاضیانی هستند که خودرو به آن ها تخصیص داده شده است، دسته دوم متقاضیانی‌اند که در صف انتظار موقتیِ خرید خودروی مورد نظر قرار می‌گیرند تا در صورت عدم تکمیل وجهِ دسته اول یا افزایش ظرفیت فروش، خودرو به آن ها تخصیص داده شود و در نهایت دسته سوم، متقاضیانی هستند که در وضعیت عدم تخصیص قرار خواهند گرفت و مشمول تخصیص در این دوره، نخواهند بود.

میهمان
بابک کرمی در 18 خرداد 1403 20:58 گفته:

سلام. اولویت بندی یعنی چی؟

آیا به معنی قرعه کشی کاملا تصادفی است؟ یا بررسی و تطبیق شرایط افراد بر اساس شاخصهایی چون: نداشتن پلاک فعال- نداشتن خودرو - عدم دریافت خودرو از سایر سامانه ها- عدم حضور در صف دریافت سایر سامانه ها و شرکتهای خودروساز و ... و ...؟

آخر خود بنده نه خودرو ندارم و نه از هیچ شرکتی خودرو گرفتم و نه در صف دریافت هستم

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود