برگزاری جشنواره پنیر ایران در تیر ماه 1403

جشنواره پنیر ایران از ۳ تا ۶ تیر ماه (در ایام عید غدیر) در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

محمدرضا بنی‌ طبا، سخنگو انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران با اشاره به برگزاری جشنواره پنیر اظهار کرد: این جشنواره قرار است با عنوان «پنیر، سینما و موسیقی» از تاریخ سوم تا ششم تیر به مدت ۴ شب با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در برج میلاد تهران برگزار شود.

وی در این راستا افزود: انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی با همکاری شرکت‌های لبنی با برگزاری این جشنواره قصد دارد تا آگاهی مردم نسبت به تنوع پنیر تولیدی کشور و همچنین انواع مصارف پنیر در سفره خانوار را افزایش دهند.

بنی‌طبا ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نوع پنیر در کشور تولید می‌شود و بسیاری از مردم تنها با چند نوع از پنیر موجود در بازار آشنا هستند و پنیر را تنها وعده‌ای برای صبحانه می‌دانند.

بنی‌ طبا تصریح کرد: این در حالی است که تنوع پنیرهای موجود در بازار برای انواع وعده‌ها و تهیه غذاهای متنوع است و میزان پروتئین موجود در پنیر می‌تواند به راحتی جایگزین پروتئین گوشت و مرغ شود و این نکته‌ای است مردم نسبت به آن آگاهی لازم را ندارند.

سخنگو انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران همچنین افزود: جشنواره «پنیر، سینما، موسیقی» با برنامه‌های متنوع از جمله اجرای زنده گروه‌های موسیقی مشهور، اکران فیلم‌های سینمایی، رالی شهری و بازی‌های ویژه کودکان برگزار می‌شود.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود