نقش هوشمندسازی در حوزه حمل و نقل و مسکن چقدر است؟

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع از پیشرفت ۵۰ درصدی وزارت راه و شهرسازی در حوزه هوشمندسازی خبر داد و اظهار کرد: تعداد مجموعه خدمات الکترونیک وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل و مسکن بسیار زیاد و از مزایای متعددی برخوردار است.

امیر محمود غفاری، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع با بیان اینکه عمده خدمات بر بستر فاوا انجام می‌شود تاکید کرد: با توجه به این امر وزارت راه و شهرسازی به عنوان یکی از دستگاه‌های حیاتی کشور با خدمات گسترده در این حوزه پیش‌گام است.

 وی در ادامه تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی با صدور ۱۲۷ مجوز الکترونیک جزو یکی از دستگاه‌های مهم در حوزه دولت الکترونیک است و از سوی دیگر ۹۵ درصد از ۲۰۰ هزار درخواست مجوز از وزارت راه و شهرسازی تعیین تکلیف و ۱۱۰ هزار مجوز صادر شده است.

 معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: از طریق سامانه پنجره واحد نیز ۲۵۳ خدمت شناسه دار در حوزه راه و شهرسازی به متقاضیان ارائه می‌شود.

 وی با اشاره به موضوع هوشمندسازی  در وزارت راه و شهرسازی نیز اظهار کرد: در حوزه هوشمندسازی نسبت به تعهدات و تکالیف، وزارت راه و شهرسازی از پیشرفت خوبی برخوردار است.

غفاری در این راستا تصریح کرد: به طوری که تعهد این وزارتخانه در سال گذشته دستیابی به پیشرفت ۲۰ درصد بوده است، اما تا پایان سال به بیش از ۵۰ درصد رسید و لذا در صورتی که سایر بخش‌ها همکاری لازم را داشته باشند، تکالیفی که تا پایان ۱۴۰۳ بر عهده این وزارتخانه قرار دارد بسیار زودتر از موعد مقرر به سرانجام می‌رسد.

 وی همچنین افزود: تعداد مجموعه خدمات الکترونیک وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل و مسکن بسیار زیاد و از مزایای متعددی برخوردار است و از جمله آن‌ها می‌توان به سامانه خودنویس اشاره کرد، که نه تنها منجر به حذف واسطه‌ها شده بلکه در متوسط قیمت‌ها نیز تاثیر گذار بوده است.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود