واگذاری سرخابی‌ها زمان‌بر است

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه واگذاری سرخابی‌ها مقداری زمان‌بر است گفت: فرآیند دریافت تضامین، چک و سفته از شرکت‌ها و بانک‌هایی که استقلال و پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند، در حال انجام است.  

ابراهیم بازیان، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگویی با بیان اینکه فرآیند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مرحله‌ اخذ تضامین است، اظهار کرد:  در این رابطه نشست‌هایی با شرکت‌ها و بانک‌های متقاضی برگزار شده است و براین اساس کارها طبق روال پیش‌ می‌رود و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: شرکت‌هایی که تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند باید برای اقساط، چک و سفته می‌دادند که در مورد استقلال این اتفاق افتاده است.

بازیان تصریح کرد: درخصوص بانک‌هایی هم که پرسپولیس را در اختیار گرفتند صحبت‌هایی صورت گرفت مبنی بر این‌که به جای چک و سفته، ضمانت‌نامه بدهند و برخی چک و سفته و برخی دیگر ضمانت‌نامه دادند.

وی افزود:سایر مسائل فنی بر عهده شرکت‌های مالک و وزارت ورزش است و البته وزارت ورزش نظارت کلی را انجام می‌دهد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی همچنین گفت: وظیفه ذاتی ما پیگیری اجرای مفاد قرارداد واگذاری سرخابی‌هاست و موضوعات دیگر مثل تمکن مالی یا تزریق منابع مالی از سوی شرکت‌ها که بعضا با حاشیه‌های رسانه‌ای نیز همراه می‌شود، ارتباطی به سازمان خصوصی‌سازی ندارد.

وی ادامه داد: آن‌چه مسلم است این‌که روند دریافت تضامین و اجرای دقیق مفاد قرارداد واگذاری سرخابی‌ها مقداری زمان‌بر است اما مشکل خاصی در این زمینه دیده نمی‌شود.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود