چند واحد در طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است؟

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: در حال حاضر بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال ساخت است.

ابوالفضل نوروزی، مدیر گروه اقتصاد و مسکن وزارت راه و شهرسازی در تشریح جزئیات اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی اظهار کرد: در حوزه اطلاعاتی توسط سایر دستگاه‌ها در سامانه ملی املاک و اسکان ۴۵۰ میلیون رکورد اطلاعاتی ثبت و تاکنون بیش از ۲۰ وب سرویس به سامانه ملی املاک و اسکان متصل شده است.

وی در ادامه با اشاره به میزان خود اظهاری‌های صورت گرفته در سامانه ملی املاک و اسکان افزود: تا فروردین ۱۴۰۲ میزان خود اظهاری‌ها در سامانه ملی املاک و اسکان حدود ۳ میلیون سرپرست خانوار بود و این عدد در یک سال و نیم گذشته به میزان ۱۲ میلیون نفر رسیده است که رشد ۴ برابری را شاهد بودیم.

نوروزی گفت: با توجه به اینکه افراد اطلاعات خود را در سامانه ملی املاک و اسکان ثبت نکنند خانه آنها خالی تلقی خواهد شد، از این رو ارائه خدمات عمومی به افرادی ارائه می‌شود که اطلاعات ملکی خود را در سامانه ملی املاک و اسکان ثبت کنند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به مدیریت بازار مسکن با تکمیل سامانه ملی املاک و اسکان تصریح کرد: ثبت اطلاعات ملکی خانوارها طبق قانون، فرصت مناسبی را برای قانون‌گذار فراهم خواهد کرد تا برای سیاست‌گذاری‌های آتی مسکن چشم‌انداز واقع‌بینانه ای داشته باشد و همچنین در شناسایی محتکران و دلالان کمک قابل توجهی می‌کند.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال ساخت است و ارائه کلیه خدمات آموزش و پرورش، خدمات مسکن وزارت راه و شهرسازی و ارائه دسته چک منوط به ثبت اطلاعات ملکی در سامانه ملی املاک و اسکان است.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود