کلنگ ساخت مسکن ۲۵ متری با وام ۴ ساله زده شد

طرح مسکن اقتصادی در متراژهای ۲۵ تا ۸۰ متر مربع در ماهدشت کرج کلنگ زنی شد.  

عملیات اجرای طرح مسکن اقتصادی به تعداد ۳۳۰۰ واحد به صورت مجتمع هوشمند در واحدهایی با متراژهای ۲۵ تا ۸۰ متر مربع صبح امروز در منطقه ماهدشت کرج آغاز شد.

گفتنی است، براساس این گزارش برخی واحدها نیز ۱۲۰ متر خواهد بود.

خشایار باقرپور، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های شهر تهران درباره این موضوع اظهار کرد: مباحث حقوقی، تامین زمین و انعقاد قرارداد طرح مسکن اقتصادی از چند ماه قبل آغاز شده است.  

وی ادامه داد: مسکن کوچک متراژ نیاز کلان شهرها و جامعه امروز ما است و با توجه به این امر امروز واحدهای بزرگ متراژ تا حد زیادی از استطاعت متقاضیان خارج شده و مردم نیاز به محصولات جدیدی در سبد محصولات صنعت ساختمان دارند.

 

باقرپور افزود: در دوره ناترازی امروز انرژی ساختمان‌هایی که به صورت سنتی ساخته می‌شود بهره‌وری را کاهش می‌دهد و به هدر رفت انرژی می‌انجامد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های شهر تهران با بیان اینکه مدل اجرای پروژه مسکن اقتصادی تعاون پایه است، اظهار کرد: قیمت واحدهای این پروژه تقریباً ۳۰ میلیون تومان در هر متر مربع است که برای متقاضیان وام در نظر گرفته‌ایم و ۳۵ درصد هزینه تمام شده واحدها را پوشش می‌دهد.

وی تصریح کرد: با توجه به این موضوع طی هماهنگی که با بانک‌ها انجام داده‌ایم این تسهیلات به صورت قرض الحسنه با دوره بازپرداخت چهار ساله پرداخت می‌شود.

باقرپور با بیان اینکه معتقدم باید ساخت مسکن متراژ ادامه پیدا کند تا کمبودی که به این لحاظ در بازار وجود دارد رفع شود به موضوع نحوه تامین مالی اجرای طرح اشاره کرد و گفت: پروژه از طریق آورده متقاضیان و به صورت تعاونی اجرا می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های شهر تهران تاکید کرد: براین اساس امکان دریافت وام نیز وجود دارد در خصوص فراینده حقوقی و انضباط مالی نیز پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود