نرخ مصوب بلیت هواپیما تهران به مشهد چقدر است؟

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه سقف قیمت بلیت تهران به مشهد طبق نرخ اعلامی، ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است، تاکید کرد: فروش بلیت بالاتر از این نرخ غیرمجاز است.

مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت‌وگویی پیرامون نرخ بلیت تهران به مشهد اظهار کرد: در حال حاضر تمام شرکت‌های هواپیمایی خواهان جابه‌جایی زائران به مشهد مقدس هستند.

وی در این راستا افزود: براین اساس در حال حاضر ۲۲ شرکت هواپیمایی فعال هستند که تمام ایرلاین‌ها مجوز جابه‌جایی زائران از تمام نقاط کشور به مشهد را دارند.

اسعدی سامانی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و عرضه تعداد قابل توجهی بلیت هواپیما به مقصد مشهد، هم‌اکنون در سایت‌های فروش، بلیت به وفور موجود است و زائران دغدغه‌ای در این راستا نخواهند داشت. 

وی همچنین تاکید کرد: سقف نرخ بلیت مشهد که از سوی شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده، ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

اسعدی سامانی ادامه داد: با توجه به اینکه ایرلاین‌ها، قیمت تعیین شده‌ای را اعلام کردند اما هم‌اکنون تعدادی از شرکت‌های هوایی در حال عرضه بلیت با قیمت پایین‌تر از نرخ مصوب هستند و بلیت‌های برگشت از مشهد به تهران نیز به قیمت ۶۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که به عبارت دیگر کم‌تر از یک چهارم قیمت مصوب شده، عرضه می‌شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: عرضه بلیت مشهد بالاتر از نرخ ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان غیر مجاز خواهد بود و با توجه به عرضه گسترده بلیتی که وجود دارد، دلالان بازار سیاه نمی‌توانند به این بازار ورود کنند.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود