بدهی ۲۴۰ میلیون تومانی متقاضیان مسکن ملی در تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: حدود ۳۰ درصد از متقاضیان مسکن ملی در استان تهران ۶ قسط که ۲۴۰ میلیون تومان می‌شود را پرداخت نکرده‌اند.

چند روز پیش  پیامکی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر حذف متقاضیان مسکن ملی در استان تهران به دلیل عدم پرداخت بدهی . همین امر باعث نگرانی متقاضیان شد.

این موضوع را از مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پیگیر شدیم که در این رابطه حسین جنتی  اعلام کرد: با وجود آنکه بیش از دو سال از زمان اجرای پروژه‌های مسکن ملی گذشته هنوز تعداد زیادی از متقاضیان آورده‌های خود را پرداخت نکرده‌اند. همین امر باعث شده روند پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی کُند شود.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران تا به امروز حدود ۷۰ درصد از متقاضیان آورده خود را پرداخت و حدود ۳۰ درصد از متقاضیان آورده خود را پرداخت نکرده‌اند.

او می‌گوید: تعدادی از متقاضیان ۶ قسط ۴۰ میلیون تومانی شامل ۲۴۰ میلیون تومان می‌شود را پرداخت نکرده‌اند.   

جنتی توضیح داد: ۳۰ درصد از متقاضیان فقط حدود ۴۰ تا ۸۰ میلیون تومان پرداخت کرده‌اند که همین موضوع زمینه ساز کاهش چشم گیر پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها شده است.

پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن ملی در گرو آورده متقاضیان است بنابراین باید هرجه سریعتر برای اتمام ساخت این پروژه‌ها آورده متقاضیان واریز شود.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود