برای تولید مسکن نمی‌شود در تمامی شهرها نسخه واحد پیچید

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تولید مسکن باید براساس نیازهای واقعی هر شهر باشد بنابراین نمی‌شود برای تمامی شهرها نسخه واحد پیچید.

ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار روزمرگی اقتصاد، با بیان اینکه نیازهای واقعی، ما را به یک مسأله مهم و اساسی در حوزه زمین و مسکن هدایت می‌کند و آن اینکه طرح‌ها و برنامه‌های دولتی در این زمینه که به دلایل گوناگون ضرورت دارد، باید به گونه‌ای صورت پذیرد که موضوع ساخت مسکن در جامعه ایرانی متناسب با سازکار زندگی افراد به لحاظ اجتماعی، فرهنگی و اقلیمی انجام گیرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: تمام عناصر و اجزای آن (اعم از نقشه ساخت، مصالح ساختمانی، طراحی شهری و…) با توجه به اقتضائات و الزامات بوم و بستر جامعه ایرانی صورت‌بندی شود.

وی تصریح کرد: در این صورت و با اقدام فعالانه و برنامه‌ریزی پیشگامانه دولت و در دست گرفتن سکان مدیریت زمین و مسکن، مسکن سازی تناسب کاملی با نیازهای واقعی شهروندان پیدا می‌کند و بنابراین هم مسأله تأمین مسکن به شکل واقعی و اساسی مرتفع می‌شود و هم از تبعات و پیامدهای منفی احتمالی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و… جلوگیری می‌شود.

او اظهار کرد: راهکار بنیادی در راستای توجه به نکته راهبردی فوق مبنی بر لحاظ کردن نیازها و مسائل واقعی، این است که در تامین زمین و ساخت مسکن به دنبال شناسایی فرصت بهبود» از طریق بررسی تجارب قبلی و ارائه یک الگوی مناسب و علمی باشیم.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود