متقاضیان آورده را تکمیل کنند/ پروژه کمتر از ۲سال به اتمام می‌رسد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: در صورتی که متقاضیان بتوانند آورده‌های خود را تکمیل کنند به سرعت پروژه‌ها تکمیل خواهد شد.

تعدادی از متقاضیان نهضت ملی مسکن از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در پرند بازدید کردند. پروژه‌های که از خرداد ماه سال گذشته آغاز شده و امروز بعد از گذشت حدود دو سال اجرای آنها به اتمام رسیده است و تنها چشم انتظار تکمیل انشعابات هستند.  

آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه در بسیاری از پروژه‌های نهضت ملی مسکن متقاضیان آورده‌های خود را تکمیل نمی‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود روند تکمیل پروژه‌ها به کندی انجام شود به خبرنگار روزمرگی اقتصاد گفت: از یک هزار و ۴۴۰ پروژه نهضت ملی مسکن در پرند که توسط بخش خصوصی در حال ساخت است تنها ۴۰۰ متقاضی آورده خود را  تکمیل کرده‌اند  و همین موضوع باعث شده که حدود ۴۰۰ واحد به اتمام برسد.

وی افزود: برای تکمیل پروژه‌ها چشم انتظار همکاری دستگاه‌ها از جمله وزارت نیرو هستیم تا انشعابات از جمله آب و فاضلاب را تکمیل کنند.

صیادی با بیان اینکه متراژ واحدهای نهضت ملی مسکن ۶۰ تا ۹۰ متر است گفت: متقاضیان اگر آورده‌های خود را تکمیل کنند ما شاهد آن خواهیم بود که به سرعت پروژه‌ها تکمیل می‌شوند و در نتیجه سازندگان هم با افزایش قیمت تمام شده روبرو نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت:   یکی از اصلی‌ترین هدف‌ها در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن افزایش کیفیت و کاهش فشار به متقاضیان است. در شرایط کنونی دولت سعی کرده با صفر کردن قیمت زمین و تخفیف ۵۰ درصدی هزینه‌ها نظام مهندسی، قیمت را برای متقاضیان کمتر کند.

صیادی با بیان اینکه  هدف گذاری در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در پرند ۷۸ هزار واحد است گفت: تنها برای ۳۵ هزار متقاضی اراضی تامین شده است و هنوز برای ۴۸ هزار متقاضی زمینی تامین نشده است.

او با اشاره به اینکه محدویت‌های زیادی برای توسعه پرند داریم گفت: پرند دیگر بیش از این ظرفیت ندارد و ما برای تامین اراضی با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه همچنان بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان با مشکل مواجه هستند افزود: بسیاری از بانک‌ها تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومان را پرداخت نمی‌کنند و این امر باعث شده که روند اجرا در برخی از بخش‌ها با کندی روبرو شود.

او در خصوص آخرین وضعیت متروی پرند هم گفت: طبق قرارداد و وعده‌ای که شهرداری داده است امیدوارم تعداد قطار متروی پرند با توجه به تقاضای که وجود دارد بیشتر شود.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود