معرفی خودرو؛

جک S5 فیس لیفت

جک S5 فیس لیفت در آخرین روزهای سال 1399، با پیشرانه و ظاهری متفاوت به بازار عرضه شد.

جک S5 فیس لیفت در حقیقت نخستین فیس لیفت این خودرو محسوب می شود که چند سال قبل در بازار چین عرضه و به دست مشتریان ایرانی رسید، اما نکته جالب در خصوص جک S5 فیس لیفت، استفاده از لوگو ستاره در جلوپنجره این خودرو است که نشان تجاری قبلی جک محسوب می‌شود.

 طراحی جک S5 فیس لیفت

مهم‌ترین نقطه تفاوت ظاهری جک S5 در دو نسخه قبل و بعد از فیس لیفت، جلوپنجره این خودرو است که در نسخه فیس‌لیفت به صورت مشکی یک تکه طراحی شده و خشونت بیشتری به ظاهر این کراس‌اوور تزریق کرده است.

از سوی دیگر چراغ‌های اصلی نیز بدون تغییر مانده‌اند اما ظاهر چراغ‌های مه شکن تغییر کرده است.

 نمای جانبی و عقب جک S5 فیس لیفت هیچ تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و همین چهره عینا در قسمت‌های جانبی و پشتی تکرار شده است.

 

مشخصات جک S5 فیس لیفت

اگر بخواهیم تفاوت ها را میان نسخه جک S5 فیس لیفت و پدر خود بیابیم، باید به زیر کاپوت این دو خودرو اشاره کنیم، در حالی که جک S5 در کشورمان تاکنون با پیشرانه دو لیتری توربو عرضه شده است، نسخه فیس لیفت از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر با کد HFC4GC1.6D بهره می‌برد که حداکثر 174 اسب‌بخار قدرت و 251 نیوتن‌متر گشتاور تولید خواهد کرد.

گیربکس در نظر گرفته شده برای جک S5 فیس لیفت از نوع شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه بوده که با نسخه اصلی مشترک است. مصرف سوخت ترکیبی 8.6 لیتر در صد کیلومتر و حداکثر سرعت 190 کیلومتربرساعت را با جک S5 فیس لیفت تجربه خواهید کرد. مطابق ادعای کرمان موتور و اعداد اعلام شده در کاتالوگ رسمی جک S5 فیس لیفت، عملکرد پیشرانه 1.5 لیتری توربو تفاوت چندانی با موتور دو لیتری نسخه سابق ندارد اما حداکثر گشتاور خودرو در دور پایین‌تری در دسترس خواهد بود که این مساله منجر به بهبود شتاب اولیه خودرو شده است.

بیشتر بخوانید:

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود