شروط ثبت‌نام مسکن، ساکنان محلات کم‌برخوردار چیست؟

مسئول طرح توانمندسازی محلات کمتر برخوردار کشور در جمعیت هلال احمر تاکید کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام مسکن مستأجران ساکن در محلات کمتر برخوردار در این طرح ۴ تیرماه ۱۴۰۳ تعیین شده است که قابل تمدید نخواهد بود.

محمدرضا کریمی، مسئول طرح توانمندسازی محلات کمتر برخوردار کشور در جمعیت هلال احمر در گفت‌وگویی با بیان اینکه ثبت نام مستأجران تنها از طریق سامانه توانمندسازی ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار کشور صورت می‌گیرد، اظهار کرد: از این رو مدیران خانه‌های هلال در محلات تحت تولی‌گری هلال احمر در ۱۵۸ شهرستان کشور، براین امر موظف هستند تا در فاصله ۲۳ خرداد تا ۴ تیرماه ۱۴۰۳ مستأجران محله خود را شناسایی و در ثبت‌نام آن‌ها برای طرح مسکن در سامانه ستاد توانمندسازی همکاری کنند.

وی ادامه داد: تامین مسکن خانوارهای مشمول این طرح، در چارچوب نهضت ملی مسکن است اما شرایط و امتیازات ویژه‌ای دارد تا راه خانه‌دار شدن خانوارهای ساکن در محلات کم‌برخوردار را تسهیل کند.

کریمی با بیان اینکه این اقدام در چارچوب توافق‌نامه ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار کشور با وزارت راه و شهرسازی صورت می‌گیرد، درباره شروط واجدین شرایط این طرح اظهار کرد: مستأجران باید در زمان ثبت‌نام متاهل بوده و تاکنون از وام خرید یا ساخت مسکن استفاده نکرده باشند.

مسئول طرح توانمندسازی محلات کمتر برخوردار کشور در جمعیت هلال احمر تاکید کرد: ثبت نام زنان خود سرپرست مشروط به اینکه کمتر از ۳۵ سال سن نداشته باشند، مانعی ندارد.

 

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود