مجوز افزایش سرمایه ۶۹ شرکت سهامی عام صادر شد

معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار از صدور مجوز افزایش سرمایه ۶۹ شرکت سهامی به ارزش ۹۵ همت خبر داد.

معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای اجرای مفاد قانون بازار اوراق بهادار و مقررات مربوط، در نیمه نخست سال 1403، مجوز افزایش سرمایه 69 شرکت سهامی عام را به ارزش 95 همت صادر کرد.

براین اساس، 40.3 درصد افزایش سرمایه‌ها از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، 32.7 درصد از محل سود انباشته، 15.2 درصد از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت، 11.2 درصد از محل سایر اندوخته‌ها و مابقی از محل آورده نقدی سهامداران جدید با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی تامین شده است.

گفتنی است، بررسی داده‌های آماری این معاونت حاکی از آن است که در نیمه نخست امسال، 50 نوع اوراق بدهی پذیره نویسی شده که 40 نوع مربوط به اوراق مرابحه، 7 نوع مربوط به اوراق اجاره و 3 نوع مربوط به اوراق سلف بوده است.

در نیمه نخست امسال 30 هزار میلیارد تومان انواع اوراق بدهی پذیره نویسی شده که 13 هزار و 580 میلیارد تومان اوراق مرابحه، 13 هزار و 300 میلیارد تومان اوراق اجازه و 3 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق سلف بوده است.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود