محدودیت در پاداش مدیران شرکت‌های دولتی  

رئیس سازمان ملی بهره وری با بیان اینکه برای تمام شرکت‌ها کارنامه بهره وری صادر شده است تصریح کرد: از این رو مردم می‌توانند عملکرد بهره وری شرکت‌ها و پاداش آنها را ببیند.

میرسامان پیشوایی، رئیس سازمان ملی بهره وری در گفتگویی با اشاره به اتصال پاداش اعضای هیئت مدیره شرکت‌های دولتی به عملکرد بهره وری طی دو سال اخیر اظهار کرد: از این رو برای تمام شرکت‌ها کارنامه بهره وری صادر و در اختیار مردم نیز قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به این موضوع مردم می‌توانند طریق سامانه سبا با نام شرکت، تمام عملکرد بهره وری شرکت را ببیند که فلان شرکت چه امتیاز و چه پاداشی دارد.

پیشوایی اظهار کرد: حسب ارزیابی‌هایی که می‌شود شرکت‌های دولتی از صفر تا سه ماه حقوق می‌توانند به اعضای هیئت مدیره تخصیص دهند، اما از زمان اجرای قانون برنامه هفتم از ابتدای امسال پاداش هیئت مدیره به یک ماه محدود شده است.

رئیس سازمان ملی بهره وری با بیان اینکه در این حوزه کارنامه‌ها را سازمان ملی بهره وری صادر کرده و نامه‌های ابلاغ حد پاداش نیز به تمام شرکت‌های دولتی داده شده است، اظهار کرد: در صورتی که احیاناً شرکتی تخلفی داشته باشد، هم وظیفه ذی حساب و هم وظیفه دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان بازرسی و دیوان محاسبات این است که با این موضوع برخورد کنند.

 

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود