درآمد 31 هزار میلیارد تومان گمرک در دو ماهه ابتدایی سال 1403

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران از افزایش 43 درصدی درآمد وصولی و واریزی به خزانه گمرک خبر داد و گفت: درآمد های وصولی گمرک و واریزی به خزانه در دو ماهه اول سال جاری به ۳۱ هزار و ۲۲۲ میلیارد تومان رسیده است.

رضوانی‌فر، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران با بیان اینکه درآمد های وصولی گمرک و واریزی به خزانه در دو ماهه اول سال جاری به ۳۱ هزار و ۲۲۲ میلیارد تومان رسیده است، گفت: این میزان درآمد وصولی و واریزی به خزانه در دو ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 43 درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع میزان حقوق ورودی وصولی کالاها در دو ماهه اول سال 1403 نیز اظهار کرد: میزان حقوق ورودی وصولی کالاها در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل با 72 درصد افزایش به رقم 11 هزار و 899 میلیارد تومان رسیده است.

رضوانی‌فرادامه داد: میزان حقوق ورودی وصولی کالاها به علاوه خودرو، گوشی تلفن همراه بالای 600 دلار و 22 ردیف درآمدی گمرک در دو ماهه ابتدایی امسال 16 هزار و 950 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 83 درصد رشد نشان می‌دهد.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران همچنین افزود: میزان مالیات بر ارزش افزوده وصولی در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال 1403 به میزان 14 هزار و 272 میلیارد تومان است که شاهد افزایش 13 درصدی بوده است.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود