تخلف بیش از ۵ هزار مرکز توزیع کالاهای اساسی در کشور

مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی گفت: بیش از ۵ هزار و ۵۷۰ مورد تخلف در مراکز توزیع کالاهای اساسی سراسر کشور کشف شده است.

مسعود امراللهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی از کشف بیش از ۵ هزار و ۵۷۰ مورد تخلف در مراکز توزیع کالاهای اساسی سراسر کشور و معرفی متخلفان به مراجع تعزیراتی خبر داد و  گفت: این تعداد تخلف ظرف دو ماه گذشته از تعداد 36هزار و 850 مورد بازرسی از مراکز تامین و توزیع کالاهای اساسی، انبارها و سردخانه‌ها کشف و متخلفان به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.

وی در این راستا افزود: طرح نظارتی بهاره دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی از اول اردیبهشت ماه سالجاری تا پایان خرداد ماه در سراسر کشور انجام شد.

 امراللهی تاکید کرد: گران فروشی، عرضه خارج از شبکه ،احتکار، عدم ثبت در  سامانه جامع انبارها و جامع تجارت و همچنین عدم رعایت قیمت گذاری در صدر موارد تخلف قانونی قرار داشته است.

مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: به منظور مقابله با تخلفات احتمالی و رفاه حال مصرف کنندگان از اول تیر ماه سالجاری تا پایان شهریور ماه نیز طرح نظارتی ویژه تابستان برگزار می‌ شود.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود