«همستر کامبت» ۲۳۹ میلیون کاربره شد/ توکن این بازی کلیکی چه زمانی عرضه می‌شود؟

موسس تلگرام با بیان اینکه به زودی، تیم «همستر کامبت»،  توکن خود را در «تون» ایجاد می‌کند از رسیدن تعداد کاربران بازی تلگرامی «همستر کامبت» به بیش از ۲۰۰ میلیون نفر در مدت ۸۱ روز، خبر داد.

پاول دوروف، موسس تلگرام از افزایش کاربران «همستر کامبت» به ۲۳۹ میلیون نفر خبر داد و اعلام کرد که موفقیت فراگیر «همستر کامبت» و عرضه توکن آن در بلاکچین «تون» می‌تواند بیش از ۲۰۰ میلیون نفر را به فناوری بلاکچین وارد کند.

براساس این اطلاعیه  که حاکی از آن است که این بازی کلیکی از زمان عرضه در مارس سال ۲۰۲۴، بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر را جذب کرده است به برخی از دستاوردهای خیره‌کننده «همستر کامبت» مانند رسیدن به ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه در مدت ۷۳ روز، اشاره کرد.

براساس ظهارات موسس تلگرام، این مینی اپلیکیشن تلگرامی، روزانه چهار تا پنج میلیون کاربر جدید جذب می‌کند و از این رو به یکی از سرویس‌های دیجیتالی برخوردار از رشد سریع در دنیا تبدیل شده است.

دوروف با اشاره به پیامدهای ایردراپ توکن موردانتظار «همستر کامبت» اما تاریخ آن را مشخص نکرده است اما نقشه راه رسمی پروژه در وب‌سایت آن نشان می‌دهد که توسعه زیرساخت‌های زنجیره‌ای و پیاده‌سازی کیف پول درون‌بازی در ژوئن به پایان رسیده است.

دوروف درباره این موضوع نوشت: به زودی، تیم «همستر کامبت»،  توکن خود را در «تون» ایجاد می‌کند و مزایای بلاک‌چین را به صدها میلیون نفر معرفی می‌کند. عصر جدیدی در حال فرا رسیدن است و ما شاهد ورود آن در زمان واقعی هستیم.

گفتنی است، جزئیات بیشتری در مورد زمان عرضه رسمی توکن فاش نشده است و از سوی دیگر کاربران از ژوئن سال ۲۰۲۴ قادر بودند کیف پول‌های «تون»  را به بازی لینک کنند.

پس از پست دوروف درباره این بازی، «همستر کامبت» اعلام کرد که سطح نهایی را برای آواتارهای همستر کاربران اضافه کرده است. سطح «سازنده»، ملزم می‌کند کاربران ۱۸ میلیارد سکه درون بازی جمع کرده باشند.

اگر بخواهیم نگاهی به رکوردهای بازی همستر کامبت داشته باشیم باید اینطور بگوییم که، طبق گزارش کوین تلگراف «همستر کامبت» در نتیجه بازی و مکانیزم‌های اجتماعی آن، رکوردهای جهانی متعددی را کسب کرده است.

این بازی کلیکی چندین راه برای کاربران دارد تا سکه جمع کرده و صرافی خود را ارتقا دهند و سودشان را ساعتی افزایش دهند.

از سوی دیگر یکی از این راه‌ها، لینک‌هایی به محتوای یوتیوب است که در آن، کاربران می‌توانند برای تماشای محتوای جدید در کانال «همستر کامبت»، ۱۰۰ هزار سکه کسب کنند.

گفتنی است، طبق اعلام کوین تلگراف، کانال یوتیوب «همستر کامبت» از زمان راه اندازی در ۲۴ ماه مه، ۳۲ میلیون مشترک به دست آورده است. پروفایل «ایکس» آن ۱۱.۳ میلیون دنبال کننده دارد و کانال رسمی تلگرام «همستر کامبت»، ۴۹.۴ میلیون مشترک دارد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود