بنیانگذاران ایپ کوین (ApeCoin) را بشناسید!

ایپ کوین (ApeCoin) توکنی با استاندارد ERC-20 است.

در واقع اکثر توکن‌های مبتنی بر اتریوم که کار خود را آغاز کرده‌اند، با استفاده از همین استاندارد ساخته شده‌اند. این توکن‌ها برخلاف NFT‌های بورد ایپ، مِثلی (Fungible) هستند و هر ایپ کوین ارزشی برابر با دیگری دارد و در‌ عین حال، ‌می‌توان به‌آسانی آن را در هر صرافی ارز دیجیتال دادوستد کرد.

به‌طور‌کلی، ایپ کوین (ApeCoin) را می‌توان ارز بومی اکوسیستم بورد ایپ یات کلاب دانست. این اکوسیستم به‌عنوان پروتکلی غیرمتمرکز برای ابتکارهای مختلف طراحی شده و قرار است اعضای جامعه‌ای آن را رهبری کنند.

اکثر قریب‌به‌اتفاق صرافی‌های متمرکز ارز دیجیتال ایپ کوین را بلافاصله پس از راه‌اندازی فهرست کردند و همین اتفاق به‌تنهایی دستاورد مهمی برای این دارایی تازه‌وارد بود تا رویدادی که به محبوبیت این ارز دیجیتالی است بیافزاید.

استقبال از این ارز دیجیتال به‌حدی بود که ارزش بازار ایپ کوین، تنها پس از گذشت یک روز به حدود ۲میلیارد دلار رسید.

 

بنیانگذاران ایپ کوین (ApeCoin) چه کسانی هستند؟

ایپ کوین (ApeCoin) یک پروژه غیرمتمرکز محسوب می‌شود که از پروژه Bored Ape Yacht Club توسط Yuga Labs الهام گرفته شده است. ApeCoin برای استفاده در اکوسیستم در حال رشد APE، که توسط بنیاد APE پشتیبانی می شود، تأسیس شد. هدف ApeCoin DAO ایجاد و حفظ اکوسیستم APE به روشی منصفانه و فراگیر است و زیرساختی را برای دارندگان ApeCoin فراهم می کند تا از طریق فرآیندهای حاکمیتی باز و بدون مجوز با یکدیگر همکاری کنند.

یک شورای اداری در شرکت APE که با نام هیئت مدیره نیز شناخته می شود، تصمیمات اعضای ApeCoin DAO را اجرا خواهد کرد. هیئت مدیره مسئول اداره روزانه، حسابداری، مدیریت پروژه و سایر وظایفی است که به حوزه کاری آن ها مربوط است.

ارز دیجیتال ApeCoin چگونه کار می‌کند؟

در حقیقت توکن ApeCoin برای استفاده در اکوسیستم ایپ ساخته شده‌است و ApeCoin DAO مسئولیت حاکمیت این توکن را برعهده دارد و بنیاد ایپ نیز از آن پشتیبانی می‌کند. به کمک سازمان دائو ایپ کوین کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند که سرمایه اکوسیستم در کجا خرج شود، قوانین حاکمیتی بسازند، پروژه‌های جدید انتخاب کنند و یا درباره شراکت‌های جدید تصمیم بگیرند. پس از رأی‌دهی اعضا به پروپوزال‌ها، بنیاد این مسئولیت اجرایی کردن تصمیمات را بر عهده می‌گیرد و توسط جامعه کاربری این شبکه را بر عهده می‌گیرد.

ارز دیجیتال ایپ کوین (ApeCoin) چه کاربردی دارد؟

در واقع ارز دیجیتال در اکوسیستم APE دارای استفاده‌های متعددی است و سرمایه‌گذاران این ارز می‌توانند از آن به‌عنوان توکن حاکمیتی برای رأی‌دهی دائو ایپ کوین استفاده کنند.

همچنین استفاده از مزایای این اکوسیستم مانند بازی، کالاهای خریدنی، رویدادها و خدمات، محدود به سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال است. ایپ برای توسعه دهندگانی که قصد مشارکت در اکوسیستم APE را دارند مانند یک ابزار جانبی است.

این افراد می‌توانند از آن به‌عنوان مشوق برای کاربران خود جهت ارائه خدمات و بازی‌ها استفاده کنند.

برای مثال، در بازی موبایلی Benji Bananas کاربران می‌توانند با بازی‌کردن توکن ایپ دریافت کنند. در حقیقت در این بازی کاربران یک ان‌اف‌تی به‌عنوان مجوز عضویت به نام “Benji Pass” خریداری می‌کنند سپس در ازای فعالیت خود در بازی توکن‌های خاصی دریافت می‌کنند که قابل معاوضه با توکن ایپ است.

انتهای پیام/


نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود