بازار واحدهای مسکونی نقلی داغ شد/ رشد تقاضا در بازار های نقلی مسکن

این روزها بازار مسکن در رکود رفته است قیمت واحدهای نقلی با توجه‌ به‌ تغییر ذائقه خریداران با رشد قیمتی مواجه شده است‌.

به گزارش خبرنگار روزمرگی اقتصاد، این روزها اگر سری به آگهی‌های مسکن بزنید شاهد آن خواهید بود که بازار خانه‌های نقلی در بسیاری از مناطق حتی مناطق لوکس نشین تهران زیاد شده است. آگهی‌های که خود بیانگر آن است که تقاضا در بازار مسکن تغییر شکل داده و به سمت خانه‌های با متراژ پایین و نقلی‌تر هدایت شده است.

در حالی که پیش از این در سال‌های گذشته بسیاری از متقاضیان به دنبال واحدهای مسکونی با میانگین متراژ ۷۰تا ۸۰ متری بودند هم‌اکنون با توجه به افزایش قیمت‌ها به متری ۱۰۰تا ۳۰۰ میلیون تومان در نتیجه تقاضاها تغییر کرده است.

بازار مسکن به گونه‌ای تغییر کرده است که دیگر حتی  متقاضیانی که می‌خواستند واحد خود را تغییر داده و واحدی بامتراژ بالاتر تهیه کنند پشیمان شده‌اند.

به گفته هاشمی یکی از متقاضیان، متراژ واحد مسکونی ما در حال حاضر ۴۰ متر است و قصد داشتیم امسال واحد خود را به ۸۰ متر برسانیم اما در حال حاضر قیمت‌ها آنقدر افزایش یافته است که حتی می‌ترسیم این واحد را برای فروش بگذاریم.

بسیاری از مشاوران املاک رشد قیمت در بازار خرید وفروش مسکن را تایید کرده و حتی بسیاری از آنها هم اعلام می‌کنند بازار به سمت رکود تورمی پیش رفته و به نوعی بازار قفل شده است. در نتیجه همین موضوع باعث شده که تمایل بازار تغییر کند و متقاضیان به سمت بازار خرید مسکن با متراژهای نقلی بروند.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود