کاربرد و ویژگی‌های ارز دیجیتال نئو

نئو، ارز دیجیتالی با ویژگی‌های پایدار و هوشمند محسوب می‌شود که، در کشور چین به عنوان یک ارز دیجیتال محبوب شناخته می‌شود.

این ارز دیجیتال دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که این امکان را برای آن فراهم می‌کند تا جایگاه ویژه‌ای در جامعه ارزهای دیجیتال داشته باشد.

یکی از ویژگی‌های جذاب ارز دیجیتال نئو، پایداری ارزی آن است، به این معنا که ارز نئو به عنوان یک ارز دیجیتال، تلاش می‌کند تا مقدار ارزی خود را در مقابل نوسانات بازار محافظت کند و از تغییرات ناخواسته جلوگیری کند. این ویژگی می‌تواند برای سرمایه‌گذاران جلب توجه باشد.

از سوی دیگر بهتر است بدانید که نئو دارای امکانات هوشمندی است که این امکان را فراهم می‌کند تا در زمینه‌های مختلفی مانند قراردادهای هوشمند و توسعه‌دهی اپلیکیشن‌های مبتنی بر بلاکچین فعالیت کند.

در واقع این ویژگی‌ها به توسعه‌دهندگان و شرکت‌ها امکان ایجاد پروژه‌های متنوعی را می‌دهد و در نهایت می توان نتیجه گرفت که، نئو به عنوان یک ارز دیجیتال پایدار و با توانمندی‌های هوشمند، به عنوان یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذاری و توسعه پروژه‌های بلاکچین در چین و سراسر دنیا شناخته می‌شود.

این ارز دیجیتال از ترکیب عوامل پایداری و نوآوری بهره‌می‌برد که برای جلب توجه بازار و سرمایه‌گذاران اهمیت دارد.

باید بدانید که نئو قصد ایجاد یک اقتصاد هوشمند را در سراسر جهان دارد که تمام مسائل اقتصادی روزمره را پوشش دهد و از اجزای اصلی آن ید بنوعی سه جزء اصلی این اقتصاد هوشمند عبارتند از:

  • دارایی‌های دیجیتال
  • هویت دیجیتال
  • قرارداد هوشمند

تاریخچه بلاک چین نئو

براساس آنچه در وب‌سایت رسمی این ارز دیجیتال نوشته شده است، نئو یک پروژه بلاک چینی است که توسط یک بنیاد غیرانتفاعی توسعه یافته است.

در واقع این پروژه از فناوری بلاک چین و هویت دیجیتال برای دیجیتالی سازی دارایی‌ها، مدیریت خودکار دارایی‌ها با استفاده از قراردادهای هوشمند و تحقق «اقتصاد هوشمند» با توزیع جمعی بهره برده است.

توجه داشته باشید که نئو یک پلتفرم و شبکه بزرگ است و واحد ارزی NEO فقط جزئی از این شبکه محسوب می‌شود.

هدف اصلی نئو این است که شبکه توزیع شده نئو یک اقتصاد هوشمند را ایجاد کند.

نئو توسط شرکت OnChain واقع در شانگهای چین توسعه داده شد و تحقیقات در مورد نئو از سال ۲۰۱۴ آغاز شده است.

پروژه Neo که ابتدا آن را با نام انت شبرز می‌شناختند، توسط دو جمع سپاری جذب سرمایه کرد.

نخستین جمع سپاری در اکتبر ۲۰۱۵ به مدت ۱۰ روز ادامه داشت که طی آن ۱۷.۵ میلیون توکن نئو به ارزش ۵۵۰،۰۰۰ دلار فروخته شد. در جمع سپاری دوم، ۲۲.۵ میلیون توکن به قیمت ۴.۵ میلیون دلار به فروش رفت.

 

ارز نئو چه کاربردی دارد؟

توکن بومی شبکه نئو، ارز neo نام دارد و این ارز دیجیتال، خود را به‌عنوان یک اکوسیستم درحال رشد و توسعه معرفی می‌کند و هدف دارد به پایه‌ای برای نسل بعدی اینترنت (اینترنت مبتنی بر بلاک‌چین) بدل شود. 

موضوعی که سبب می‌شود ارز neo نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال منحصربه‌فرد باشد، توسعه مداوم و سریع بلاک‌چین نئو است. 

عرضه کلی ارز نئو، ۱۰۰ میلیون واحد است که به‌صورت ۵۰/۵۰ (نیمی به شرکت‌کنندگان در عرضه اولیه و نیمی به توسعه‌دهندگان و شورای نئو) در ابتدای معرفی، توزیع شدند. 

توجه داشته باشید که نئو برای محافظت از امنیت کاربران خود، از هویت دیجیتالی استفاده می‌کند و هر فرد و موسسه‌ای می‌تواند هویت دیجیتالی منحصربه‌فرد خود را کسب کند و کاربران نئو فقط می‌توانند با طرف قراردادهایی که هویت دیجیتالی تاییدشده دارند، تجارت و معامله کنند، در واقع هویت دیجیتالی باعث می‌شود که رعایت قوانین بین‌المللی برای نئو آسان شود و کاربران ارز نئو دربرابر کلاه‌برداری ایمن بمانند. 

نگاهی جامع به ویژگی‌های ارز دیجیتال نئو

کمی بالاتر گریزی به ویژگی های این ارز دیجیتال زدیم اما در این قسمت قصد داریم کمی بیشتر درباره آن توضیح دهیم:

 سه ویژگی منحصربه‌فرد ارز neo عبارتند از:

  •  دارایی دیجیتال:‌ تبدیل دارایی سنتی به دارایی دیجیتال توزیع‌شده، از طریق قراردادهای هوشمند.
  • هویت دیجیتالی: امکان ایجاد اطلاعات هویتی دیجیتالی از طریق سیستم‌های احراز هویت چندعاملی مانند تشخیص صدا، اثر انگشت، پیام کوتاه و تشخیص چهره، برای افرا و سازمان‌ها.
  • قراردادهای هوشمند: سیستم قراردادهای هوشمند ارز نئو، یک سیستم منحصربه‌فرد و انقلابی محسوب می‌شود که از تمامی زبان‌های برنامه‌نویسی مطرح پشتیبانی می‌کند. 

انتهای پیام/

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود