نگاهی به نقشه راه اوگی اینو (Oggy Inu)

شاید نام اوگی برای شما آشنا باشد همان انیمیشنی که شاید می نشستید و با لذت آن را مشاهده می کردید اما حالا پروژه ارز دیجیتال آن وارد دنیای رمز ارزها شده است، پروژه اوگی اینو (Oggy Inu)  پروژه ای مبتنی بر بلاکچین است که در ادامه بیشتر با آن و اهدافش آشنا خواهید شد:

معرفی پروژه اوگی اینو (Oggy Inu)

پروژه اوگی اینو (Oggy Inu)  پروژه‌ای مبتنی بر بلاکچین محسوب می شود که جذابیت جمع‌آوری دیجیتال را با امنیت و شفافیت تکنولوژی بلاکچین ترکیب کرده است.

در واقع پروژه اوگی اینو (Oggy Inu) الهام گرفته از عشق به سگ‌هاست و یک بُعد جدید (با ایجاد مجموعه‌ای منحصر به فرد و دوست‌داشتنی از دارایی‌های دیجیتال با تم سگ) به دنیای توکن‌های غیر قابل تبدیل (NFT) می‌افزاید.

نقشه راه پروژه اوگی اینو (Oggy Inu)

ارز دیجیتال  اوگی اینو (Oggy iny)، در نقشهٔ راهش، اهدافی همچون رسیدن به ۱,۰۰۰، ۳,۰۰۰ و ۵,۰۰۰ هولدر را عنوان کرده است!

ارز دیجیتالی که روی شبکه بایننس اسمارت چین ساخته شده و خودش را جدیدترین و هیجان‌انگیزترین میم کوین بازار توصیف می‌کند.

ارز دیجیتال  اوگی اینو (Oggy iny)، یک میم کوین ساده و بدون کاربرد خاص است و همانطور که اطلاع دارید البته از یک میم کوین این چنینی نمی‌توان انتظار کاربرد خاصی داشت اما همین بدون‌کاربردبودن آن نیز یک نکته منفی برای یک ارز دیجیتال به حساب می‌آید.

باید بدانید که جزئیات فنی اوگی اینو مشخص نیست اما این ارز جزئیات فنی‌ای ندارد که بتوان در ارتباط با این موضوع صحبت کرد.

در تشریح نقشهٔ راه این ارز دیجیتال می توان سه مرحله مختلف را عنوان کرد:

  • اوگی اینو (Oggy iny)، در مرحله اول که به‌عنوان مرحله «ایده» مطرح شده است، ادعا می‌کند که بر روی ایده‌پردازی، توسعه وب‌سایت، ساختن جامعه، پیش فروش روی پلتفرم پینک‌سیل (Pinksale)، لیست‌شدن روی پنکیک سواپ، لیست‌شدن روی کوین گکو (Coingecko) و کوین مارکت کپ و رسیدن به ۱٬۰۰۰ هولدر تمرکز دارد.
  • در مرحله دوم، اوگی اینو (Oggy iny)، قصد دارد در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز لیست شود، به ۳,۰۰۰ هولدر برسد، فاز اول کمپین بازاریابی خود را عملیاتی کند، بازار (Marketplace) اوگی را توسعه دهد، مکانیزم رأی‌گیری ارائه کند، کمپین سفیرهای خود را راه‌اندازی کند و با شرکای تجاری‌اش برای بحث‌های تبلیغاتی همکاری داشته باشد.
  • اوگی اینو (Oggy iny)، در مرحله سوم، هدف رسیدن به ۵,۰۰۰ هولدر، راه‌انداری مارکت پلیس، راه‌اندازی مکانیزم رأی‌گیری، راه‌اندازی NFTهای اوگی و لیست‌شدن در ۵۰ صرافی متمرکز برتر دنیا را برنامه ریزی کرده است.

 توکن Oggy Inu (OGGY)

در قلب اکوسیستم Oggy Inu، توکن Oggy Inu (OGGY) قرار دارد، در واقع OGGY به عنوان توکن اصلی ایفای نقش می‌کند و تمام پلتفرم را توانمند  می کند و دارندگان توکن OGGY نه تنها به ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد دسترسی پیدا می‌کنند، بلکه بخشی از یک جامعه پرشور و پرشوق جمع‌آوران و علاقه‌مندان می‌شوند.

 

جمع‌آوری و معامله توکن‌های Oggy Inu NFT

Oggy Inu، طیف وسیعی از توکن‌های زیبا و طراحی‌شده با ویژگی‌های مختلف نژاد سگ را ارائه می‌دهد که این توکن‌ها روی بلاکچین ساخته می‌شوند  و جالب است بدانید که اصالت آن‌ها را به ندرت تضمین می‌کند. جمع‌آوران می‌توانند این دارایی‌های دیجیتال منحصر به فرد را از طریق یک بازار متصل و کاربرپسند در پلتفرم Oggy Inu تهیه کنند.

بازار Oggy Inu معامله، خرید و فروش این توکن‌ها را تسهیل می‌کند، و اجازه می‌دهد تا جمع‌آوران مجموعه‌های خود را نمایش دهند یا افزودنی‌های جدید را کشف و تهیه کنند، البته باید بدانید که با بلاکچین به عنوان تکنولوژی زیرین، هر معامله به طور غیر قابل تغییر ثبت می‌شود، شفافیت و امنیت را برای جمع‌آوران فراهم می‌آورد.

نگاهی به آینده Oggy Inu و جمع‌آوری‌های دیجیتال

 اوگی اینو (Oggy Inu)پیشرفت‌های قابل توجهی در انقلابی کردن بازار جمع‌آوری‌های دیجیتال ایجاد کرده است و در واقع یک جامعه رو به افزایش از علاقه‌مندان را مجذوب خود کرده است و به محض ادامه گسترش و نوآوری، تاثیر آن انتظار می‌رود فراتر از عرصه‌های جمع‌آوری دیجیتال گسترش یابد و آینده دارایی‌های مبتنی بر بلاکچین و NFT‌ها را شکل دهد.

براین اساس، اوگی اینو (Oggy Inu) با ترکیب تکنولوژی پیشرو با هنر جذاب و یک جامعه پرشور، خود را به عنوان یک پیشگام در فضای جمع‌آوری‌های دیجیتال قرار داده است و با توجه به این امر به محض اینکه جمع‌آوران بیشتری ارزش و منحصر به فرد بودن NFT‌های Oggy Inu را تشخیص دهند، شهرت پروژه ادامه خواهد یافت، جایگاه ثابت خود را به عنوان یک رهبر در صنعت تایید می کند.

انتهای پیام/

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود