نگاهی به ارز دیجیتال Smooth Love Potion (SLP)

 ارز دیجیتال Smooth Love Potion (SLP) در بازی متاورس اکسی اینفینیتی کاربرد دارد و به بازیکنان امکاناتی را ارائه می دهد که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح خواهیم داد.

 

 معرفی ارز دیجیتال Smooth Love Potion (SLP)

درون بازی متاورس اکسی اینفینیتی ارز دیجیتالی به نام Smooth Love Potion (SLP) که بازیکنان این بازی را قادر می‌سازد تا حیوانات خانگی دیجیتال کلکسیونی، معروف به Axies را پرورش دهند.

جالب است بدانید که تقاضای کلی برای توکن‌های SLP به حدی افزایش یافته که در صرافی‌های ارزهای دیجیتال نیز معامله می‌شوند.

در واقع به تعبیری Smooth Love Potion (SLP) توکن‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را به عنوان پاداش حین بازی کردن Axie Infinity از طریق حالت نبرد یا ماجراجویی به دست آورد. SLP توکن‌هایی که می‌توانند برای پرورش حیوانات خانگی دیجیتال جدید، معروف به اکسی استفاده شوند.

البته پیش از ارتقاء بلاک‌چین رونین، به عنوان معجون عشق کوچک (Small Love Potion) شناخته می‌شد.

یکی از مهم ترین بخش هایی که توکن های SLP دوباره وارد دست توسعه دهندگان می شوند، تولید مثل است که نسبت به حالت انجام آن، نیاز به رمز ارز SLP بیشتری خواهد داشت. ارز دیجیتال SLP از یک مکانیزم توکن سوزی نیز بهره می برد. در این حالت پس از تولید مثل هر Axie جدید، توکن های وارد شده به دست توسعه دهندگان برای همیشه سوزانده می شود. این موضوع باعث شده تا بازیکنان احساس کنند یک جریان عرضه و تقاضا بزرگ در جریان است اما واقعیت اینگونه نیست.

کاراکتر‌های این بازی، Axie نام دارند و نباید آن ها را با توکن مثلی این بازی با نام AXIE اشتباه بگیرید، هرچه تولید مثل این کاراکتر‌ها بیشتر شود، عرضه آن در بازار NFT بازی نیز بیشتر خواهد شد. این موضوع تمایل بازیکنان به تولید مثل را کاهش داده و به جای توکن‌ SLP کسب شده را به فروش می رسانند. با مشاهده روند ضرب توکن های لاو پوشن نسبت به توکن سوزی، می‌توان به صحت این موضوع پی برد. بسیاری از کاربران این بازی، از نرخ بالای ضرب توکن های SLP ناراضی هستند و توسعه دهندگان بازی را مقصر می دانند.

با افزایش تعداد کاربران بازی Axie Infinity، بازیکنان بیشتری در جنگ ها و کسب جوایز مشارکت می کنند که این موضوع منجر به ضرب هرچه بیشتر ارز دیجیتال SLP  می شود و در نتیجه چنین عرضه گسترده ای، قیمت SLP یک روند نزولی بزرگ را طی می کند.

 بنیانگذار ارز دیجیتال SLP  کیست؟

ارز دیجیتال SLP توسط اسکای ماویس، صاحب Axie Infinity در دسامبر 2019 راه‌اندازی شد.

اعضای کلیدی تیم Sky Mavis شامل مدیر اجرایی تیم ترونگ نگوین، مدیر دفتر عملیات الکساندر ال، مدیر ارشد فنی ویت آنه هو و مدیر هنری تو دوان هستند.

 کاربرد ارز SLP

جالب است بدانید که، هرچه بازیکنان بیشتری وارد بازی اکسی اینفینیتی شوند، توکن SLP بیشتری نیز ضرب می شود و دلیل این کار، پرداخت پاداش کاربران و امکان کسب درآمد آنهاست.

البته این توکن کاربرد‌هایی نیز دارد چرا که نقش ارز درون بازی را ایفا می کند که عبارت است از:

  • دریافت جایزه در ازای شرکت در مسابقات و دریافت رتبه
  • انجام کوئست (Quest) روزانه
  • پس از جمع آوری مقداری توکن SLP، امکان تولید مثل توکن NFT Axie خاص وجود دارد

 

انتهای پیام/

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود