معرفی ارز بلر(Blur)

بلر(Blur) در واقع یک پلتفرم معاملاتی مختص توکن‌های NFT است که نسبت به سایر رقبا محیط کاربری ساده‌تر دارد و از نظر خرید فروش برای معامله گران مقرون‌به‌صرفه تر محسوب می شود.

از سوی دیگر بلر(Blur) به کاربران خود این اجازه را می‌دهد تا توکن‌های غیر مثلی NFT را از بازارهای رقیب جست‌وجو، مقایسه و خرید کنند، بنابراین پلتفرم بلر یک تجمیع کننده قیمتی در حوزه NFT و به پلتفرم‌های X2Y2, OpenSea, وLooksRare متصل است.

اما نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که  ویژگی‌های بلر(Blur) به اینجا ختم نمی‌شود.

در واقع پلتفرم بلر(Blur) امکانات حرفه‌ای مدیریت پورتفولیو و آنالیز قیمت دارایی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

می توان اینطور گفت که بلر(Blur) مدعی است یکی از سریع‌ترین پلتفرم‌های معاملات توکن‌های NFT است و کمترین کارمزد ممکن را از معاملات دریافت می‌کند.

اما علاوه بر ویژگی‌های ذکرشده پلتفرم بلر(Blur) به صورت دوره‌ای ارز بلر(Blur) را برای کاربرانش ایردراپ می‌کند و درست همین عامل است که سبب جذب کاربران به پلتفرم بلر(Blur)شده است.

می توان اینطور نیز گفت که بازار بلر(Blur) بیشتر برای جذب معامله گران حرفه‌ای توکن‌های NFT طراحی‌شده است اما پکیج امکانات این پروژه به‌گونه‌ای است که کاربران تازه‌کار هم به‌سادگی می‌توانند از آن استفاده کرده و به سود برسند.

نام توکن بومی پلتفرم بلر(Blur) ارز بلر با علامت اختصاصی (BLUR) است.

در واقع بلر(Blur) بر روی بلاکچین اتریوم توسعه‌یافته است و از استاندارد ERC-20 استفاده می‌کند و نقش توکن حاکمیتی را در این پلتفرم ایفا می‌کند.

جالب است بدانید که ارز بلر(Blur)در سال 2022 راه‌اندازی شد و در آن زمان خیلی سریع توانست در رتبه 1 بازارهای NFT از نظر حجم بازار قرار بگیرد.

نحوه خرید و فروش ارز بلر(Blur)

ارز بلر(Blur)را می‌توان در انواع صرافی‌های معتبر یافت و با توجه به این موضوع برای خرید و فروش آن می‌توان از صرافی‌های غیرمتمرکز اتریومی و یا صرافی‌های متمرکز استفاده کرد.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال بلر(Blur)

ارز دیجیتال بلر(Blur)یک توکن اتریومی است بنابراین تمامی کیف پول‌هایی که از ارز اتریوم ETH پشتیبانی می‌کنند مناسب نگهداری ارز بلر هستند.

 کیف پول‌های سخت‌افزاری از امن‌ترین کیف پول‌ها برای ذخیره ارز BLUR به حساب می آیند که از میان کیف پول‌های سخت‌افزاری می‌توان به مواردی مانند لجر نانو اس، ترزور وان، ترزور مدل تی و کیپ‌کی اشاره کرد.

همچنین کیف پول‌های نرم‌افزاری که مورد استفاده عموم قرار دارند و پایداری خدمات آن‌ها تا حد زیادی اثبات‌شده است، گزینه‌های مناسبی برای ذخیره‌سازی ارز دیجیتال بلر(Blur) محسوب می‌شوند که از جمله آن می‌توان به مای اتر والت و متامسک یا تراست والت اشاره کرد.

اما کیف پول‌های نرم‌افزاری دیگر مانند اکسودوس و اتمیک والت هم می‌توانند از دیگر کیف پول‌های انتخابی برای ارز بلر(Blur) باشند.

انتهای پیام/

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود