کمی از ارز دیجیتال سنسو (SENSO) بیشتر بدانید

شبکه Senso، در واقع پلتفرمی غیر متمرکز است که زیر مجموعه شبکه اصلی Sensorium Galaxy محسوب می‌شود. توکن Senso بر بستر بلاکچین اتریوم فعالیت دارد و در هسته مرکزی Sensorium Galaxy قرار گرفته است.

 Sensorium Galaxy، یک محیط متاورسی است که کاربران را از طریق سرگرمی‌های مجازی که کیفیت بالایی دارند، به‌یکدیگر متصل می‌کند، در واقع محیط Sensorium Galaxy از فناوری‌های VR (واقعیت مجازی)، AI (هوش مصنوعی) و  شبکه بلاکچین تشکیل شده و هدف آن، بهبود تجربه کاربران از مفهوم هنر در محیط‌های دیجیتال است.

 در واقع می توان اینطور گفت که سنسو (SENSO) به‌منظور بهبود امنیت، شفافیت و مالکیت بخشیدن بر دارایی‌های دیجیتال مختلف برای کاربران طراحی شده است و توکن بومی این پلتفرم با نام SENSO برای پرداخت‌های درون شبکه‌ای و تقویت خلاقیت‌های مربوط به NFTها طراحی شده است.

بنیانگذاران سنسو (SENSO)

بنیانگذار و مدیرعامل سنسو (SENSO)، شخصی با نام ساروپ بهروانی (Saroop Bharwani) است که پیش از این، به‌عنوان مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شرکت TapCast فعالیت می‌کرد. تیم مدیریتی Sensorium، همواره ادعا می‌کند که با استفاده از فناوری‌ها و تاکتیک‌های دیجیتالی نوین توانسته به مشارکت‌های جهانی کاربران در حوزه کریپتوکارنسی کمک کند.

کاربردهای ارز دیجیتال سنسو (SENSO)

شاید به جرات بتوان گفت کاربردهای یک ارز دیجیتال از مهم‌ترین عواملی محسوب می شوند که در وضعیت آینده آن‌ اثر می‌گذارند و این موضوع در مورد آینده سنسو (SENSO)نیز صدق می‌کند.

با توجه به این موضوع یکی از اصلی‌ترین کاربردهای رمزارز سنسو (SENSO) این است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن هم در داخل پلتفرم و هم در بازار NFT محصولات مختلف را خریداری کنند؛ همچنین می‌توانند از آن برای خرید بلیط جهت شرکت در رویدادهایی از قبیل کنسرت‌های خوانندگان مشهور جهان که از سنسوریم گلکسی پخش می‌شود، استفاده کنند.

از دیگر موارد کاربرد ارز دیجیتال SENSO این است که کاربران می‌توانند در پلتفرم متاورسی سنسوریم دارایی‌های مجازی منحصر به فرد مانند آواتارهای مختلف را ایجاد کرده و آن‌ها را در بازار یکپارچه NFT به فروش برسانند، از سوی دیگر کاربران می‌توانند با استفاده از این ارز دیجیتال هویت دیجیتالی (آواتار) خود را تأیید و از آن محافظت کنند.

از سوی دیگر می‌توان دسترسی به محتوای انحصاری در پلتفرم سنسوریم را تضمین کننده آینده SENSO در بازار ارزهای دیجیتال دانست؛ بسیاری از محتواهای ارائه شده در این پلتفرم فقط برای دارندگان این رمزارز در دسترس قرار دارد و با توجه به این موضوع یکی از کاربردهای این ارز دیجیتال امکان دسترسی کاربران به محتواهای انحصاری در این پلتفرم متاورسی است.

در واقع سنسوریم یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) است و به همین دلیل دارندگان توکن اختصاصی و بومی آن می‌توانند با استفاده از دارایی‌های خود در فرایندهای تصمیم‌گیری شرکت کرده و با اثرگذاری بر توسعه محصول،‌ آینده سنسو را تضمین کنند.

کاربران می‌توانند در مورد افزودن دارایی‌ها و آواتارهای جدید به متاورس، اولویت‌بندی و ویژگی‌های جدید و غیره مشارکت کرده و رأی خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود