معرفی عوامل تاثیرگذار بر روی رمز ارز اسموث لاو پوشن (Smooth Love Potion)

درست در زمانی که با رشد  وتوسعه NFTها، مواجه بودیم تکنولوژی بلاکچین دنیای جدیدی از فرصت‌ها را پیش روی مخاطبان قرار داد.

در آن زمان یک شاخه پدید آمده بسیار بزرگ، بازی‌های بلاکچینی بودند که روز به روز به تعداد آنها افزوده می‌شود و از سوی دیگر کمپانی‌های بسیاری شروع به خلق متاورس‌های خود بر روی بلاکچین کردند و اغلب آنها فرصت‌های درآمدزایی را هم برای کاربران خود فراهم کردند.

 یکی از این بازی‌ها اکسی اینفنیتی (Axie Infinity) نام داشت که از سال 2018 محبوبیت آن شروع به رشد کرد.

درست در زمانی که نام بازی‌های P2E (بازی‌هایی با امکان کسب درآمد) به میان می‌آید، نام Axie Infinity در بالای لیست می‌درخشد و همانطور که می دانید این بازی اولین اثری بود که به ارائه NFT پرداخت و موفق به فروش بیش از یک میلیارد دلاری شد.

این بازی با رشد قابل توجه خود (نیم میلیون کاربر روزانه) توانسته به دوران اوج خود برسد. در این میان ارز دیجیتال اسموث لاو پوشن به‌عنوان توکن ویژه این بازی مورد توجه کاربران و سرمایه‌گذاران زیادی قرار گرفته است.

Axie Infinity در اصل یک بازی بلاکچینی و مبتنی بر NFT است که در سال 2018 راه‌اندازی شد. در این بازی می‌توانید حیوانات (بخوانید هیولاها!) را جمع‌آوری کرده، پرورش داده و با سایر کاربران وارد جنگ شوید.

در این بازی بازیکنان به ازای تجربه به دست آورده، ارز دیجیتال SLP دریافت می‌کنند. SLP توکن‌های مبتنی بر ERC-20 است که از آن‌ها می‌توان در محیط بازی Axie Infinity برای پرورش حیوانات خانگی دیجیتال استفاده کرد.

بازیکنان در کنار ارز دیجیتال اسموث لاو پوشن، امکان دریافت توکن AXS را نیز دارند. این ارز دیجیتال یک توکن حاکمیتی است که به کاربران امکان شرکت در تصمیم‌گیری‌های مربوط به عملکرد بازی و موارد صرف توکن‌های ذخیره شده در خزانه را می‌دهد.

توکن اسموث لاو پوشن (SLP) چیست؟

توکن ERC-20 اسموث لاو پوشن که پیش از این با نام اسمال لاو پوشن شناخته می‌شد در پاسخ به این تقاضا ایجاد شد.

اکسی اِج توکن گیمینگ اسموث لاو پوشن را ایجاد کرده است و در واقع این رمزارز بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است و حضور آن در استخر نقدینگی یونی سواپ باعث شده بتواند در فضای گیمینگ و دیفای نفوذ کند.

این توکن با وجود اینکه یک توکن گیمینگ پیچیده نیست اما به دلایل جالبی استفاده می‌شود. این توکن در درجه اول به عنوان یک ارز دیجیتال مهم برای پرورش حیوانات خانگی در اکسی اینفینیتی استفاده می‌شود.

کاربرد اسموث لاو پوشن (Smooth Love Potion)

کاربرانی که ارز دیجیتال اسموث لاو پوشن (Smooth Love Potion) دارند می‌توانند از ویژگی‌های زیر که برای ارائه یک تجربه گیمینگ موفق در اکسی اینفینیتی طراحی شده است بهره‌مند شوند:

  • امکان پرورش اکسی‌ها تا هفت بار در بازی
  • دریافت پاداش‌های مشوق توسط پس از رسیدن به سطوح مشخص
  • امکان خرید و فروش آیتم‌ها در یونی سواپ

عوامل تاثیرگذار بر قیمت اسموث لاو پوشن (SLP)

بررسی عوامل مهم در نوسانات قیمت اسموث لاو پوشن (Smooth Love Potion)

قیمت بیت کوین

روندهای قیمتی بیت کوین به عنوان پیشوا و پیشروی ارزهای دیجیتال بر کل بازار رمزارزها تاثیرگذار است. عموماً قیمت ارزهای دیجیتال از جمله قیمت SLP با بیت کوین هم‌بستگی زیادی دارند و صعود قیمت بیت کوین منجر به افزایش قیمت آنها می‌شود.

توسعه در اکوسیستم

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت اسموث لاو پوشن (Smooth Love Potion) توسعه احتمالی پروتکل این شبکه است. سرمایه‌گذار هر ارز دیجیتالی موظف است که از آخرین اخبار و رویدادهای مربوط به دارایی دیجیتال خود باخبر باشد. در این صورت است که می‌تواند تصمیم‌های موثر اتخاذ کند.

شکل‎گیری ترند در بازار 

یکی از عواملی که باعث رشد هیجانی ارزهای دیجیتال مختلف می‌شود شکل‌گیری جریانی خاص در بازار است. تاکنون شاهد ترندهای مختلفی در بازار بوده‌ایم که می‌توان به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، متاورس، هوش مصنوعی و …. اشاره کرد.

در واقع با شکل‌گیری یک ترند عموماً تمام ارزهای دیجیتال آن حوزه با رشد‌های بزرگ همراه خواهند شد.

انتهای پیام/

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود