هر آنچه که از ارز دیجیتال ییلد گیلد گیمز (Yield Guild Games)نمی دانید!

ارز دیجیتال ییلد گیلد گیمز (Yield Guild Games) از جمله ۳۱۰ کوین برتر بازار کریپتوکارنسی محسوب می شود.

ییلد گیلد گیمز در واقع یک سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) است که در توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) دنیای مجازی سرمایه‌گذاری می‌کند و با توجه به اینکه NFTها در برخی بازی‌ها برای بسیاری از بازیکنان به ویژه در کشورهای در حال توسعه مقرون به صرفه نیستند، هدف این سازمان ارائه راه حلی برای این بازیکنان است تا بتوانند NFTها را اجاره کنند.

چندین بازیکن در یک انجمن، وجود دارند که با هم اعضای جامعه را تشکیل می‌دهند.

این افراد روی NFTها مانند زمین‌های مجازی و سایر ویژگی‌های مفید درون بازی سرمایه‌گذاری می‌کنند و سپس، این NFTها می‌توانند توسط اعضای انجمن قرض گرفته شوند که هم برای انجمن و هم بازیکن سودآور خواهد بود.

بطور معمول یک انجمن روی یک بازی تمرکز نمی‌کند و روی چندین بازی و NFT متمرکز است که مهم‌ترین بازی‌ها عبارتند از:

  • Axie Infinity
  • Illuvium
  • Splinterlands
  • The Sandbox
  • Star Atlas

 YGG ارز دیجیتال اصلی پلتفرم ییلد گیلد گیمز و یک توکن ERC-20 است.

این توکن حاکمیتی در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد و در همان سال ۲۵ میلیون آن از طریق عرضه اولیه (IDO) در صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ فروخته شد.

امنیت شبکه ییلد گیلد گیمز (Yield Guild Games) چگونه تامین می‌شود؟

 ییلد گیلد گیمز و رمز ارز YGG بر بستر شبکه اتریوم ساخته شده‌اند و با توجه به این موضوع امنیت YGG توسط مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) اتریوم تامین می‌شود.

نحوه کار ییلد گیلد گیمز (Yield Guild Games)  به چه صورت است؟

Yield Guild Games از ترکیب امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) و NFTها برای ایجاد اقتصادی فراجهانی در بلاک چین اتریوم استفاده می‌کند. YGG DAO پروتکل منبع‌باز با قوانینی است که توسط قراردادهای هوشمند اجرا می‌شود.

این پروتکل برای اهداف مختلفی از جمله اجرای تصمیمات حاکمیتی توسط جامعه با رأی‌گیری، صدور جوایز، و تسهیل اجاره NFT به کار می‌رود و بمنظور به حداکثر رساندن ارزش و کاربرد NFTهای بازی، YGG DAO از یک برنامه اجاره NFT، معروف به بورسیه، استفاده می‌کند.

در واقع این ایده در ابتدا توسط انجمن Axie Infinity معرفی شد تا هم برای دارندگان NFT و هم برای گیمرهای بازی برای کسب سود مفید باشد.

وای جی جی از چندین SubDAO تشکیل شده است که از مجموعه گروه‌های بازیکنان یک بازی NFT یا مکان جغرافیایی خاص تشکیل شده است و هر SubDAO مجموعه قوانین خاص خود را برای مدیریت فعالیت‌ها و دارایی‌های بازی برای کسب درآمد در نظر دارد.

این مدل به بازیکنان بازی NFT اجازه می‌دهد تا با هم کار کنند تا سود درون بازی خود را به حداکثر برسانند و همچنین اعضای انجمن را قادر می‌سازد تا دارایی‌های NFT متعلق به جامعه را برای کسب جوایز درون بازی اجاره و استفاده کنند و در مقابل، آن‌هایی که NFT خود را قرض می‌دهند، می‌توانند از طریق DAO بخشی از درآمد گیمرها را از آن خود کنند.

 تمام NFT‌ها و دارایی‌های دیجیتالی در خزانه وای جی جی ذخیره می‌شوند که توسط جامعه کنترل می‌شود. این خزانه، شامل دارایی‌هایی P2E از چندین بازی بلاک چین است و NFT‌ها را برای هر SubDAO فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود