امنیت ارز دیجیتال انجین کوین (Enjin Coin) به چه صورت است؟

انجین کوین، توکن بومی پلتفرم انجین کوین (Enjin Coin) یک بازی بر بستر بلاک چین است که در بازار ارزهای دیجیتال، رتبه جهانی 133 را دارد.

پلتفرم انجین کوین (Enjin Coin) به کاربران امکان ایجاد عناصر مختلف از جمله آثار هنری و دارایی‌های دیجیتال را در قالب توکن NFT می‌دهد و کاربران می‌توانند در همین پلتفرم توکن‌های ایجاد شده را ذخیره یا خرید و فروش کنند.

گروهی از دارایی‌های ایجاد شده روی این پلتفرم قابل انتقال به سایر پلتفرم‌ها است.

پلتفرم انجین کوین (Enjin Coin) که با نماد ENJ شناخته می‌شود، اولین بار در ژوئن ۲۰۱۷ معرفی و تقریباً یک سال بعد در ژوئیه ۲۰۱۸ بر بستر شبکه اصلی اتریوم عرضه شد. رمز ارز ENJ یک ذخیره ارزش دیجیتالی است که با هدف پشتیبانی از ارزش دارایی‌های بلاک چینی استفاده می‌شود.

در واقع هر دارایی ساخته شده در شبکه انجین شامل یک توکن انجین به معنای یک منبع صدور است که درون NFTها قفل و از عرضه در گردش حذف می‌شود.

امنیت شبکه انجین کوین (Enjin Coin) چگونه تامین می‌شود؟

در نظر داشته باشید که Enjin Coin یک توکن ERC-20 است که بر بستر بلاک چین اتریوم منتشر شده است، به این معنی که هر تراکنش ENJ توسط شبکه اتریوم با استفاده از الگوریتم اجماع اثبات سهام تأیید و ایمن می‌شود.

آیا سرمایه‌گذاری در انجین کوین (Enjin Coin) درست است؟

توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از انجین کوین (Enjin Coin) برای بازی‌های بلاکچینی، آیتم و اکسسوری ایجاد کنند؛ ازاین‌رو، این پلتفرم و توکن ENJ برای کاربران و مشاغل به یک اندازه اهمیت دارد. با مشارکت بیشتر کاربران در اقتصاد مجازی، از NFT‌ها و رمزارزها برای استحکام بیشتر متاورس استفاده می‌شود.

بازی‌های بلاکچینی مبتنی‌بر Enjin

تعدادی از بازی‌های بلاکچینی از توکن انجین کوین (ENJ) و دارایی‌های دیجیتال مبتنی‌بر Enjin استفاده می‌کنند.

بازی Space Misfits

اسپیس میسفیتس بازی سندباکس MMO فضایی است. در این بازی، کاربران با استفاده از رمزارز به شکار و جمع‌آوری و استخراج آیتم‌ها می‌پردازند.

با استفاده از منابع انجین و توکنیزه‌کردن دارایی‌های مهم به‌صورت NFT، کنترل بیشتری بر بازی دارند.

با استفاده از پل JumpNet و ارز داخل بازی BITS، این بازی توانسته است اقتصاد کسب درآمد ازطریق بازی (Play-to-Earn) را پیاده‌سازی کند.

بازی The Six Dragons

در بازی The Six Dragons، بازیکنان به‌کمک کیف‌پول‌های دیجیتال می‌توانند دارایی‌های دنیای واقعی را به‌شکل دارایی‌های دیجیتال داخل بازی درآورند. افزون‌براین، آنان پس از شکست دشمنان در بازی، توکن‌های رمزارزی مانند شمشیر و زره دریافت می‌کنند.

 این بازی با استفاده از فروشگاه درون بازی با نام «Blockchain Blacksmith Service»، توانسته است دارایی‌های توکنیزه جدیدی ایجاد کند.

بنیانگذاران انجین کوین (Enjin Coin)

انجین کوین (Enjin Coin) در سال ۲۰۰۹ توسط ماکسیم بلاگوف (Maxim Blogov) و ویتک رادومسکی (Witek Radomski)، تأسیس شد.

بلاگوف مدیرعامل انجین کوین است و مسئولیت هدایت شرکت را بر عهده گرفته است. رادومسکی به عنوان مدیر فنی ارشد و مسئول توسعه فنی محصولات در حال فعالیت است.

ایده انجین کوین (Enjin Coin) برای نخستین بار توسط رادومسکی پس از علاقه‌مند شدن وی به بیت کوین (BTC) در سال ۲۰۱۲ مطرح شد و در نهایت شرکت را متقاعد کرد که بیت کوین را به عنوان یک گزینه پرداخت بپذیرد.

در واقع وی پس از آشنایی با اتریوم و قراردادهای هوشمند، تصمیم گرفت که نرم‌افزار یکپارچه بلاک چین خود را بسازد. رادومسکی خالق استاندارد توکن ERC-1155 است که یک استاندارد جدید برای توکن‌های صادر شده توسط اتریوم است و برای برش توکن‌های قابل تعویض و غیر قابل تعویض استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود