معرفی ارز دیجیتال دوج ایلان مارس (Dogelon Mars)

نام رمز ارز Dogelon Mars ترکیبی از دوج کوین و ایلان ماسک (Elon Mask)، کارآفرین و میلیونر معروف است که از حامیان اصلی ارز دوج کوین محسوب می شود و جالب است بدانید که در نام این میم کوین، واژه مارس نیز دیده می‌شود که به ایده ایلان ماسک برای سکونت در مریخ اشاره دارد.

اما از سوی دیگر با مارس به جای اصطلاح رایج ماه (Moon)، به معنای صعود در دنیای ارزهای دیجیتال، به کار می‌رود.

در واقع رمز ارز دوج ایلان مارس (Dogelon Mars) در ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ به دنبال صعود پروژه‌هایی مانند دوج کوین و شیبا اینو به وجود آمد و در آن زمان هدف توسعه‌دهندگان این پروژه این بود که یک ارز دیجیتال کاربرپسند و مبتنی بر جامعه مشابه دوج کوین ایجاد کنند.

تیم سازنده  رمزارز دوج ایلان مارس (Dogelon Mars) آن را یک ارز جهانی منصفانه برای مردم توصیف می‌کند و آن را به عنوان یک ارز بین سیاره‌ای برای ساکنین فضا معرفی کرده است.

جامعه Dogelon به دلیل حمایت از معامله‌گرانی که مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، شهرت پیدا کرد و صاحبان ارز ELON اغلب با هدف حسن نیت و رشد جامعه Dogelon، مبالغی را برای کمک به قربانیان راگ پول (Rug Pull) ارسال می‌کنند و در نتیجه، Dogelon Mars در فضای کریپتو احترام زیادی به دست آورده و جامعه قابل توجهی با بیش از ۴۴۰٬۰۰۰ دنبال‌کننده در توییتر و بیش از ۴۶٬۰۰۰ دنبال‌کننده در تلگرام دارد.

بنیان‌گذاران دوج ایلان مارس (Dogelon Mars)

بنیان‌گذاران ارز دیجیتال دوج ایلان مارس (Dogelon Mars)، مانند بیت کوین و شیبا اینو تا به امروز ناشناس باقی مانده‌اند اما این امر تا حدودی یک اتفاق رایج در دنیای میم کوین‌هاست و بطور معمول به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود نسبت به رمز ارزهایی با بنیانگذاران ناشناس دقت زیادی انجام دهند تا قربانی اقدامات مخربی مانند راگ پول و کلاهبرداری‌ نشوند.

البته توجه داشته باشید که ارز دیجیتال ELON مدت زیادیست که در بازار حضور داشته و شانس کلاهبرداری بودن آن تا حد زیادی کم شده است.

چه چیزی ارز دیجیتال دوج ایلان مارس (Dogelon Mars)را منحصر به فرد می کند؟

افرادی که در زمینه خرید ارز دیجیتال فعال هستند می‌دانند که نقشه راه (RoadMap) یک پروژه از اهمیت نسبتا بالایی برخوردار است؛ اما دوج ایلان مارس (Dogelon Mars)  به خودی خود یک نقشه راه مشخص ندارد و در مقابل یک نسخه فانتزی و خیالی را از طریق کمیک های خود ساخته است. د

در واقع در داستان تخیلی دوج ایلان مارس آماده است که پس از استعمار مجدد مریخ در سال 2420، دوج ایلان مارس برای بقای خود در برابر نابودگرها می‌جنگد.

این نسخه خیالی خبر از آن می‌دهد که هنگام لیست شدن این ارز در صرافی‌های اصلی، قیمت ELON به مارس یا همان مریخ خواهد رسید، به عبارت دیگر، با ارزش بسیار بالاتری معامله می‌شود اما با این حال، «نابودکنندگان» که می‌توانیم آن ها را به نوسانات بازار کریپتوکارنسی تشبیه کنیم، مشکلی خواهد بود که جامعه دوج ایلان مارس باید با آن مبارزه کند.

ایمنی شبکه دوج ایلان مارس (Dogelon Mars)چگونه تامین می‌شود؟

ارز ELON یک توکن ERC-20 بر روی شبکه های بلاک چین محبوب و غیر متمرکز اتریوم و پالیگان است. مکانیزم اجماع اثبات کار آن، ماینرها را ملزم به استخراج اتر جدید می کند و قصد دارد تا با اتریوم که یکی از امن ترین بلاک چین ها در صنعت کریپتو است امنیت خود را تضمین کند.

همچنین پالیگان یک راه حل مقیاس بندی لایه دو بمنظور اتریوم است که امکان افزایش توان تراکنش را فراهم می کند، که این امر به معنای آن است که هیچگونه کارمزد زیادی در پالیگان وجود ندارد.

انتهای پیام/

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود