معرفی ارز دیجیتال پپه ۲ (PEPE ۲) و تفاوت آن با PEPE

پپه ۲ (PEPE ۲) در واقع یک میم کوین جدید است که با تقلید از میم کوین محبوب Pepe coin ساخته شد، یک میم کوین که نماد قورباغه (Pepe the Frog) را برای توکن خود حفظ کرده با این تفاوت که به رنگ نارنجی طراحی شده است.

میم کوین پپه ۲ (PEPE ۲) در ۲۷ ژوئن سال ۲۰۲۳ توسط افراد ناشناس ایجاد شد، و در واقع قصد دارد با دستیابی به ارزش بازار ۱ میلیارد دلاری، موفقیت پپه را تکرار کند.

رمز ارز پپه ۲ (PEPE ۲) مانند پپه، یک توکن ERC-۲۰ است، اما تفاوت‌هایی با آن دارد و براساس ادعای وب سایت رسمی پروژه پپه ۲، این میم کوین جدید برای تصحیح اشتباهات PEPE ارائه شده که شامل راه‌اندازی در زمان نامناسب و قرار دادن برخی سرمایه‌گذاران اولیه در لیست سیاه (Blacklist) است.

میم کوین پپه ۲ (PEPE ۲) خود را به عنوان یک گزینه قابل‌توجه سرمایه‌گذاری و فرصتی دوباره برای معامله‌گرانی که از رشد اولیه برای خرید PEPE جا مانده‌اند، تبلیغ می‌کند.

کاربرد ارز پپه ۲ (PEPE ۲)

پپه ۲ (PEPE ۲) قرار است مجموعه‌ای استثنایی از NFT‌ها را منتشر کند که هم علاقه‌مندان به هنر و هم کلکسیونر‌ها را به خود جذب می‌کند.

در واقع این NFT‌ها شامل آثار هنری باشکوه و عناصر دیجیتالی ویژه هستند که تجربه مالکیت دیجیتالی منحصر به فرد و رضایت بخشی را ایجاد می‌کنند. NFT‌های پپه ۲ از طریق گزینه Mint NFT در وب سایت اصلی پروژه مینت می‌شوند.

اهداف رمز ارز پپه ۲ (PEPE ۲)

پپه ۲ (PEPE ۲)  یک رمزارز جدید در زمینه امور مالی  غیر متمرکز یا دیفای (DEFI) بوده که در آپریل ۲۰۲۳ عرضه شد.

در واقع پپه ۲ (PEPE ۲) فقط یک ارز دیجیتال نیست، بلکه بستری برای ایجاد و به اشتراک گذاری میم است. PEPE۲ از زنجیره هوشمند بایننس (Binance) پشتیبانی کرده و تراکنش‌های سریع و ایمن، کارمزد کم و مقیاس‌پذیری بالا را تضمین می‌کند و با توجه به این که پپه ۲ (PEPE ۲) تاکید زیادی بر شفافیت و جامعه‌محور بودن دارد، دارای یک سیستمی است که طرفداران خود اجازه می‌دهد تا در مورد تصمیمات مهم رای دهند.

تفاوت بین PEPE ۲ و PEPE

پپه ۲ (PEPE ۲) در واقع نوع جدید از رمزارز Pepe است که نارنجی رنگ است.

نکته دیگر این ککه پپه مالیات ندارد، اما پپه ۲ (PEPE ۲)، ۱ درصد مالیات برای تراکنش‌ها دریافت می‌کند و علاوه بر این، خالق Pepe ۲.۰ مسیر متفاوتی را انتخاب کرد و از همان ابتدا مالکیت قرارداد توکن را اعمال نکرده است.

در واقع این اقدام به عنوان دستیابی به تمرکززدایی تفسیر می‌شود و از سوی دیگر همین مسئله محبوبیت پروژه را افزایش داده و توجه جامعه گسترده‌تر ارز‌های دیجیتال را به خود جلب کرده است.

انتهای پیام/

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود