ارز دیجیتال سینگولاریتی نت (SingularityNET) و امنیت آن

سینگولاریتی نت (SingularityNET) در واقع یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین محسوب می شود که به افراد اجازه می‌دهد تا به لطف بازار هوش مصنوعی در سطح جهانی، خدمات هوش مصنوعی را به راحتی «ایجاد کرده، به اشتراک بگذارد و درآمد کسب کند».

در واقع کاربران از طریق بازار سینگولاریتی‌ نت، می‌توانند با استفاده از AGIX، توکن بومی پلتفرم، انواع خدمات هوش مصنوعی را مرور، آزمایش و خریداری کنند ،  این بازار نشان‌دهنده یک خروجی است که توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی می‌توانند از آن برای انتشار و فروش ابزارهای هوش مصنوعی خود استفاده کنند و به راحتی عملکرد آنها را ردیابی کنند.

تیم سینگولاریتی‌ نت، در واقع پیشگام توسعه هوش مصنوعی به نام سوفیا بود که به عنوان "بیان ترین ربات جهان" توصیف می‌شود و هدف SingularityNET این است که سوفیا بتواند زبان انسان را به طور کامل درک کند و به توسعه OpenCog ادامه دهد، یک چارچوب هوش مصنوعی که امیدوار است در نهایت به وضعیتی به نام «هوش عمومی پیشرفته» یعنی هوش مصنوعی در سطح انسان (یا فراتر از آن) دست یابد.

از دیگر نکاتی که جالب است بدانید، این است که این پلتفرم برای نخستین بار در سال 2017 معرفی شد و عرضه اولیه کوین (ICO) را در دسامبر همان سال تکمیل کرد و تنها در یک دقیقه 36 میلیون دلار جمع آوری کرد.

امنیت شبکه سینگولاریتی نت (SingularityNET) چگونه تامین می‌شود؟

ارز دیجیتال AGIX بر بستر اتریوم و کاردانو و مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام  (PoS) است. بنابراین ارز سینگولاریتی نت (SingularityNET) بمنظور تامین امنیت خود، از این شبکه‌های قدرتمند بهره می‌برد.

کاربرد ارز سینگولاریتی نت (AGIX)

ارز دیجیتال AGIX توکن کاربردی شبکه سینگولاریتی نت (SingularityNET) است که بر بستر شبکه کاردانو ساخته شده است، در واقع توکن این شبکه ابتدا (سال 2018) بر بستر شبکه اتریوم به نام AGI راه‌اندازی شد، ولی تیم SingularityNet در اوایل 2022 تمام AGI‌ها را از چرخه خارج و آنها را با توکن جدید خود جایگزین کرد.

در واقع این بخشی از یک ابتکار بزرگتر برای انتقال اکوسیستم به بلاکچین کاردانو بود. زیرساخت پیچیده‌ای که هوش مصنوعی و بلاکچین را با هم ترکیب می‌کند، می‌تواند به راحتی با Plutus (زبان قرارداد هوشمند Cardano) ساخته شود.

از کاربردهای ارز سینگولاریتی نت (SingularityNET) می‌توان به حق رای کاربران در تصمیمات شبکه و پرداخت هزینه‌های درونِ اکوسیستم مانند راه‌اندازی نود اختصاصی اشاره کرد.

در واقع هولدرهای توکن AGIX می‌توانند با استیک رمزارزهای خود، پاداش دریافت کرده و در توسعه اهداف SingularityNET مشارکت داشته باشند و کاربران می‌توانند توکن‌های خود را به مدت ۳۰ روز استیک و پس از این مدت توکن‌های خود را برداشت کرده و پاداش خود را دریافت کنند.

قسمت استیکینگ پروتکل سینگولاریتی نت فعلا در شبکه اتریوم راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود