چه چیزی سبب منحصربفرد شدن ارز دیجیتال ترون (Tron) شده است؟

ترون (Tron) در واقع یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین است که در سال ۲۰۱۷ توسط بنیاد ترون راه‌اندازی شده است.

در واقع پروژه ترون (Tron) با هدف ارائه حق مالکیت به سازندگان محتوای دیجیتال ایجاد شد و نرم‌افزار آن از قراردادهای هوشمند، انواع سیستم‌های بلاکچینی و برنامه‌های غیرمتمرکز پشتیبانی می‌کند.

با توجه به این موضوع ترون (Tron)  با هدف ایجاد یک اینترنت غیرمتمرکز، می‌خواهد به‌عنوان ابزاری برای توسعه‌دهندگان جهت ساخت اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز عمل کند.

ارز ترون (TRX) کوین بومی این شبکه نام دارد که ابتدا توکنی مبتنی بر استاندارد ERC-20 اتریوم بود، اما یک سال بعد به شبکه اختصاصی ترون منتقل شد.

کاربران می‌توانند توسط TRX در شبکه ترون (Tron) اپلیکیشن‌هایی کاربردی ایجاد کرده، محتوا ارائه دهد و در ازای آن پاداش دریافت کند.

همانطور که گفته شد ارز دیجیتال ترون (Tron)  کوین بومی بلاکچین ترون است که از آن برای پرداخت کارمزدهای شبکه استفاده می‌شود وعلاوه‌ براین در پلتفرم ترون (Tron)، کاربرانی که اقدام به هولد این رمزارز می‌کنند، می‌توانند در حاکمیت شبکه نقش داشته باشند و در پیشبرد اکوسیستم Tron مشارکت کنند.

این رمزارز از بر اساس استاندارد TRC20 راه‌اندازی شده است.

بنیانگذاران ترون (Tron) چه کسانی هستند؟

 ارز دیجیتال ترون (Tron)  توسط جاستین سان، که به عنوان مدیرعامل فعالیت می کند، تاسیس شد. او که در دانشگاه پکن و دانشگاه پنسیلوانیا تحصیل کرده بود، توسط فوربس آسیا جزء 30  نفر کارآفرینان برتر زیر 30 ساله شناخته شد.

وی در 27 سالگی اپلیکیشن Peiwo را تأسیس کرد که در حال حاضر 10 میلیون کاربر دارد. جاستین سان Peiwo را به اولین برنامه پخش زنده برای دریافت ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. اپلیکیشن Peiwo یکی از اعضای پیشرو در جامعه محتوای صوتی آنلاین است.

جاستین سان در گذشته نیز با ریپل در ارتباط بود و به عنوان نماینده اصلی آن در منطقه چین بزرگ خدمت می کرد.

چه چیزی ارز دیجیتال ترون (Tron) را منحصر به فرد می کند؟

جالب است بدانید که ترون (Tron)  خود را به عنوان محیطی معرفی کرده است که در آن سازندگان محتوا می توانند مستقیماً با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

در واقع با حذف پلتفرم‌ های متمرکز (خواه سرویس‌ های استریم، فروشگاه‌ های اپلیکیشن یا سایت‌ های موسیقی باشند) امید می ‌رود که سازندگان کارمزد زیادی را به خاطر پرداخت به واسطه‌ ها از دست ندهند. به نوبه خود، این موضوع نیز می تواند محتوا را برای مصرف کنندگان ارزان تر کند.

با توجه به اینکه چگونه بخش سرگرمی به طور فزاینده ای دیجیتالی می شود، ترون (Tron)  می تواند در به کارگیری فناوری بلاک چین در این صنعت، ابتکارات زیادی داشته باشد.

این شرکت همچنین می‌ گوید که دارای یک تیم توسعه ‌دهنده با استعداد و با تجربه، مستقر در سراسر جهان است که از شرکت ‌های بزرگی مانند ریپل لبز گرفته شده است.

در حالی که برخی دیگر از پروژه‌های بلاک چین می ‌توانند در مورد برنامه‌ های توسعه خود مبهم باشند، ترون (Tron)   با ارائه یک نقشه راه که اهداف خود را برای سال‌ های آینده نشان می ‌دهد، نقطه تفاوت منحصر به فردی را ارائه می ‌دهد و این یکی دیگر از مزایای ارز دیجیتال ترون است که کم ‌اهمیت هم نیست.

با استفاده از اکوسیستم ارز دیجیتال ترون (Tron) ، نه تنها می توانید محتوا را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید، بلکه به عنوان یک سازنده محتوا برای محتوا و داده هایی که ایجاد می کنید، پاداش می گیرید.

این مدل در تقابل مستقیم با نحوه کسب درآمد از داده ‌های کاربران توسط شرکت‌ های رسانه‌ های اجتماعی سنتی، مانند فیس‌ بوک است. آنها اغلب بدون اینکه کاربر بداند این کار را انجام می دهند و از مزایای آن برای خود بهره می برند. هنگامی که از ارز دیجیتال ترون (Tron)  استفاده می کنید، کنترل داده های خود را در دست دارید و برای محتوای خود پاداش دریافت خواهید کرد.

انتهای پیام/

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود