بررسی و معرفی ارز دیجیتال اورای چین (Oraichain)

ارز دیجیتال اورای چین (Oraichain) جزء 500 کوین برتر بازار کریپتوکارنسی است که بر راه حل‌های اوراکل مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز دارد.

در واقع این ابزار از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین از منابع مختلف برای اعتبارسنجی و تایید داده‌ها قبل از تحویل به قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند. این عامل دقت و قابلیت اطمینان داده‌های مورد استفاده توسط برنامه‌های غیرمتمرکز را بالا می‌برد.

اگر بخواهیم دقیق تر به این موضوع بپردازیم باید بگوییم که هدف این پلتفرم افزایش قابلیت‌های قراردادهای هوشمند با توانمند ساختن آن‌ها برای تصمیم‌گیری بر اساس اطلاعات دنیای واقعی است که به ویژه برای برنامه‌هایی مانند امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، بازارهای مالی و مدیریت زنجیره تامین ارزشمند است.

رویکرد مبتنی بر هوش مصنوعی Oraichain، آن را به واسطه ارائه تجزیه و تحلیل و پردازش پیشرفته داده‌ها از سایر پلتفرم‌ها متمایز می‌کند و به طور بالقوه خطرات مرتبط با داده‌های نادرست یا دستکاری شده را کاهش می‌دهد. این امر می‌تواند به تعاملات امن‌تر و قابل اعتمادتر بین برنامه‌های مبتنی بر بلاکچین و دنیای واقعی منجر شود.

عملکرد اورای چین (Oraichain)شبیه به چه مکانیزم هایی است؟

جالب است بدانید که این پلتفرم و ارز دیجیتال orai به ‌صورتی طراحی شده که بتواند پس از گذشت چند وقت، بسیاری از عناوین را کسب کرده و با توجه به آن‌ها عمل کند.

در واقع نخستیم راه حل هوشمند و امن که Web3 به آن نیاز پیدا کرده و قصد داشته است که یک پلتفرم را در خود جای دهد، OraiChain است.

توجه داشته باشید که طراحی این پروتکل بسیار خلاقانه و هوشمندانه بود؛ در‌ واقع اورای‌چین توانست از مکانیزم‌های مهم و برجسته Chainlink و Band Protocol بهره برده و مکانیزم عملکردی خود را همانند آن‌ها بچیند! ایجاد ارز دیجیتال اورای چین (Oraichain) را نیز می‌توان آینه‌ای از این مکانیزم‌ها دانست.

در واقع با اینکه چنین پروتکلی از این مکانیزم‌ها، ایده‌های محشری را دریافت کرده و توانست خود را تا حدودی شبیه به آن‌ها چینش کند، در نهایت بیشتر تمرکز خود را روی مسائل دیگر قرار داد تا بتواند مکانیزم اصلی خود را حفظ کند.

با اینکه رمز ارز Orai همچون ارز بسیاری از پروژه‌های دیگر است، اما به‌ صورت کلی، تمرکز اورای چین (Oraichain) بیشتر بر روی این موضوع بود که کیفیت مدل‌های AI را حفظ کرده و API‌های AI را برجسته نشان دهد.

سیستمی که پروژه اورای چین (Oraichain) آن بهره می‌برد در جهت هوش مصنوعی غیر‌متمرکز، خدمات Oracle، DApp‌های مقیاس‌پذیر و همچنین لایه یک Artificial Intelligence برای Data Economy است.

ویژگی های مهم اورای چین (Oraichain)

ارز دیجیتال ORAI و پروژه آن، مانند بسیاری از رمزارزها شامل ویژگی‌های مختص به خود است:

  •  لایه هوش مصنوعی با قابلیت همکاری بالا: این پلتفرم اکوسیستم و خدمات هوش مصنوعی خود را از طریق پروتکل‌ها و پل‌های انتقال به تمام شبکه‌های اصلی بلاکچین متصل کرده است. Oraichain Mainnet 2.0 در حال حاضر بلاکچین اختصاصی اکوسیستم هوش مصنوعی Oraichain است.
  • افزایش مقیاس‌پذیری با راه‌حل لایه دو: این پلتفرم برای افزایش مقیاس‌پذیری شبکه از راهکارهای لایه 2 استفاده می‌کند تا تراکنش‌ها با سرعت و هزینه پایین‌تری انجام شوند.
  • قابل استفاده برای انواع خدمات: پلتفرم Oraichain برای انواع شبکه‌ها همچون دکس‌ها، پروژه‌های متاورسی، کالکشن‌های NFT و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApp) قابل استفاده است.

امنیت شبکه اورای چین (Oraichain) به چه صورت تامین می‌شود؟

رمز ارز اورای چین (Oraichain) به واسطه راه‌اندازی بر روی بلاکچین اتریوم و مدل اجماع اثبات سهام (PoS)، از امنیت بالای این شبکه بهره می‌برد.

حتی جالب است بدانید که این پروژه، بلاکچین اختصاصی خود را راه‌اندازی کرده که در واقع برپایه ماشین مجازی اتریوم (EVM) ساخته شده و از امنیت بالایی برخوردار است.

 

انتهای پیام/

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود